June 22, 2023

Travel | Terminal Sekinchan Menempatkan Pesawat Jenis Boeing 727

Assallammualaikum, pasti semua tahukan tentang kewujudan Terminal Sekinchan. Apa yang menarik tentang Terminal Sekinchan adalah menempatkan pesawat jenis Boeing 727 di tengah-tengah sawah di Parit 5. Bila padi sudah hijau nanti pasti pemandang nampak cantik dari atas di mana ada pesawat di tengah-tengah sawah padi yang menghijau.

Semasa Sha datang ke sini, Terminal Sekinchan ini masih lagi berpagar. Sha hanya dapat ambil gambar dari jarak jauh sahaja. Sha singgah sini sekejap sahaja memandangkan tiada apa yang menarik melainkan pesawat  Boeing ini.

Sha ada juga terbaca yang Terminal Sekinchan ini bakal dibangunkan sebagai Premium Outlet Cafe. Premium Outlet Cafe buka nanti boleh la kita datang kembali untuk jelajah pula di dalam pesawat Boeing 727 ini.

Okay, sampai disini sahaja entry Sha kali ini. Jumpa lagi di entry akan dan masih lagi berkisar tentang Sekinchan. Bukan apa hendak letak semua tempat menarik di sekinchan, macam panjang pula, nanti korang yang bosan membaca dan Sha pun rasa muak juga nak karang panjang-panjang.

Sekian, Terima Kasih.

3 comments:

  1. wah...menarik..dah macam coach premium outlet terbaru kat Alor Gajah Melaka...

    ReplyDelete
  2. tak sabar nak tunggu cafe tu siap. best lah berphotoshoot disini.

    ReplyDelete
  3. kat sekinchan pun dah ada boeing.. mcm trend pulak satu dah siap kat Melaka

    ReplyDelete

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...