June 21, 2023

Blog www.shazillahsani.com Sudah Bertukar Wajah

 Assallammualaikum, sudah lama rasanya Sha tidak aktif dalam menulis blog. Bukan apa kadang lebih kepada kengkangan masa. Minggu ini Sha sudah mula aktif kembali cuma berapa kerap aktif itu Waallahualam. Buat masa ini memang Sha hanya buat entry yang ringkas dan santai sahaja. Cuma bila melibat entry berbayar barulah karang dengan lebih teliti.

Kadang-kadang buka blog tengok entry yang publish, Ya Allah sedihnya kerana sikit sangat. Kesian blog ini sudah berhabuk dan hampir berkarat. Mujur tersedar kembali dan gilapkan kembali blog ini dari terus terkubur. Kalau korang tengok pun design blog ini Sha buat seringkas yang boleh untuk nampakkan ia lebih minimalist. Cuma kalau ada keluar beberapa iklan adsense itu, pejamkan mata sahaja kerana ia telah di set secara automatik jadi ia akan keluar sesuka hati dan di mana-mana sahaja dia hendak muncul. Kalau korang hendak klik pun, lagi sha alu-alukan.

Blog ini sudah mencecah 11 tahun memang sayang. Dulu memang meriah dengan komen dan sapaan dari rakan-rakan blogger yang lain. Dari sini juga Sha mengenali blogger yang lain sehinggalah rezeki dapat masuk kelab Abang Sado iaitu Kelab Ben Ashaari. Rasanya tanpa blog ini memang Sha tidak berpeluang mengenali beliau dan blogger-blogger yang lain. 

Okay, akhir kata, semoga Sha terus Istiqomah untuk meneruskan penulisan blog www.shazillahsani.com ini. Walaupun hanya sekadar karang dan baca sendiri tetapi cukup untuk memberi kenangan dan peringatan.

Sekian.Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...