April 29, 2020

PG MALL | MALAYSIA NO 1 E-COMMERCE PLATFORM

Assalamualaikum ❤️


Musim PKP ini memang semua terhadkan. Nak beli barang kena pergi sorang, sudah itu sebelum masuk kena beratur pula. Hurmmm jadi untuk mengelakkan perkara macam ini eloklah sahaja kita berbelanja di atas talian sahaja. Bukan sahaja jimat dan tenaga, malah selamat dari terdedah virus Covid-19 yang berbahaya ini. Shailla ingin memperkenalkan satu platform e-commerce nombor 1 Malaysia yang boleh korang lawati untuk membeli barang secara atas talian.

PG Mall Online Shopping


PG Mall merupakan Malaysia nombor 1 e-commerce platform. PG Mall ini ditubuhkan pada sejak tahun 2017 lagi. Wahh sudah 3 tahun dia bertapak rupanya. PG Mall adalah platform membeli-belah dalam talian Malaysia, disokong oleh Public Gold. Kalau korang hendak tahu, PG Mall ini satu-satunya "Local e-commerce platform" dalam Malaysia.

Sejak PG Mall ditubuhkan, mereka telah mempunyai lebih 1000,000 pelanggan dan sehingga sekarang masih terus berkembang memasuki South East Asia (SEA). Di PG Mall, korang sebagai pembeli mempunyai pelbagai pilihan produk mulai dari Elektronik, Fesyen, Buku, Rumah & Kehidupan, Makanan & Minuman, Sukan & Riadah, Anak & Bayi, Kesihatan & Kecantikan, Automotif hingga E-Voucher.


Dengan PG Mall, segala urusan pembayaran dan pembelian menjadi mudah kerana mereka satu-satunya platform yang mempunyai semua kaedah pembayaran atas talian melalui E-wallet yang terdiri daripada Maybank QRPay, TouchnGo e-wallet, Boost, GrabPay, Alipay dan lain-lain.

Berita Baik Untuk Peniaga Online



PG Mall membuka peluang pada para penjual atas talian untuk untuk menjadi usahawan dan membina empayar perniagaan tetap dengan PG Mall. PG Mall menyasarkan sekurang-kurangnya 10 ribu penjual untuk menyertai pada tahun ini.  Merupakan platform perniagaan yang boleh dipercayai untuk para peniaga untuk mempelbagaikan jualan produk perniagaan mereka dari perspektif global.

Kelebihan Menjadi Penjual di PG Mall

  • PG Mall mempunyai kumpulan yang menyokong kuat untuk mempromosikan peniaga di PG Mall ke rangkaian dan media sosial mereka mengenai pengalaman membeli-belah.  
  • PG Mall juga mempunyai pasukan MIS dalaman  yang membolehkan penjual melakukan pelbagai kempen dan integrasi kedai secara kreatif. 
  • Tidak ada kos untuk menjadi peniaga di PG Mall.
  • Merupakan platform perniagaan yang boleh dipercayai dab selamat untuk para penjual dan pembeli. 
  • Perkhidmatan pengeposan yang sedia ada, memudahkan proses delivery untuk seller di PG Mall.
  • Peniaga juga disokong dengan kempen kreatif biasa yang bekerjasama dengan E-wallet dan beberapa bank setiap bulan bagi menaikkan penjualan produk dan menarik pembeli ke kedai.

  • Cara-cara untuk penjual masukkan produk jualan juga turut diberikan untuk memudahkan kerja penjual. 


  • PG Mall  juga bergabung dengan SelluSeller, EasyStore, iStoreiSend, urStore, tresGo, Etailer Gateway,Red Dino Dan lain-lain. Jika penjual telah pun menggunakan perkhidmatan seperti diatas ini, PG Mall berbesar hati mengalukan kedatangan anda sebagai PG Mall yang disatukan dengan rakan kongsi ini. 

Untuk mendaftar sebagai penjual, boleh lawati seller.pgmall.my . Jadi semua, jangan tunggu lagi daftar sebagai Penjual di PGMall sekarang!

Untuk info lanjut, sila layari :

Website : www.pgmall.my

No comments:

Post a Comment

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...