October 22, 2015

Travel Review : Dataran Helang, Pulau Langkawi


Assallammualaikum 


Hai semua!!, entry shaila kali ini adalah tentang percutian shaila di Pulau Langkawi. Dataran Helang adalah lokasi kedua shaila semasa bercuti di Pulau Langkawi.nDataran helang ini merupakan mercu tanda bagi Pulau Langkawi. Mercu tanda ini nampak jelas dari jalan laut. Dataran Helang ini terletak berhampiran jeti Kuah.


Patung Helang ini merupakan tarikkan utama para pelancong yang datang bercuti disini. Shaila juga tidak ketinggalan mengambil gambar disini walaupun hanya nampak kepala sahaja kerana nak bagi gambar patung helang itu semua masuk..hahahah. Dataran ini pada waktu malam lagi cantik berbanding siang kerana di terangi dengan lampu-lampu. Okay sampai di sini sahaja entry shaila kali ini, jumpa lagi di entry akan datang.

Sekian Terima Kasih

3 comments:

  1. best langkawi ni tapi kalau nak berjalan sehari pun boleh habis dah but one of the best place nk tenangkan diri sebab ada laut ..
    hehe :)

    ReplyDelete
  2. belum pernah sampai lagi di langkawi. hehe

    ReplyDelete
  3. last jejak Langkawai 2007.Oh mai!teringin nak p lagi ehhe

    ReplyDelete

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...