October 16, 2015

Food Review : Warung Aziz Satar

Assallammualaikum,


Hai semua !! apa khabar? diharap dalam keadaan sihat selalu. Entry shaila kali ini adalah untuk kongsi tentang satu warung yang shaila kunjungi semasa bercuti di Terengganu. Warung yang shaila maksudkan adalah warung Aziz Satar. Pertama kali lihat nama warung ini, shaila sangka ini warung Azzi Satar, pelakon vateran itu. Rupanya nama pemilik warung ini adalah Aziz Bin Awang. Apa yang dapat shaila simpulkan nama Aziz Satar adalah dari Aziz nama pemilik warung manakala Satar adalah dari satar yang dijualnya...hurmmm memang kreatif. Pandai pemilik warung ini pilih nama.


Warung Aziz Satar ini terletak di Jalan Kuala Kemaman. Shaila ketika itu baru pulang dari rumah saudara. Kebetulan lalu di situ, jadi shaila singgahlah ke warung ini. Warung ini memang terkenal dengan keenakkan sata dan otak-otak. Shaila hanya order satar. rasa satar dia memang enak dan segar. Keenakkan rasanya memang berbeza dengan satar- satar yang ada di Kuala Lumpur.


Malam-malam ini, minum tea tarik pun sedap !! jadi shaila pun order tea tarik satu. Rase tea tarik dia memang kaw punya. Tengok gambar pun dah nampak menyelerakan apatah lagi merasanya..hahaha...okay sampai di sini sahaja entry shaila kali ini, jumpa lagi di entry akan datang.

Sekian Terima Kasih.


No comments:

Post a Comment

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...