September 07, 2015

Food Review : Western Food at Foodjem

Assallammualaikum


Haiiii...apa khabar semua? diharap dalam keadaan sihat sejahtera. Okay, entry shaila kali ini adalah berkenaan makanan. Baru-baru ini, shaila berkesempatan pergi makan di sebuah kedai bernama foodjem.


Kedai ini lebih kepada western food. Kebanyakkan masakkanya lebih kepada seafood. Shaila tertarik dengan decoration dan juga enviroment yang nampak cantik dan tenang ketika berada di dalam kedai ini.


Ini adalah makanan yang shaila pesan. Nama untuk makan ini adalah mega spin. selain mega spin, satu lagi makanan yang famous di kedai ini adalah foodjem. Untuk pengetahuan semua, makanan sampai makan masa lebih kurang 1 jam atau lebih kerana order yang banyak. Walaupun bagaimana pun shaila telah di beritahu tentang kelewatan itu semasa order, jadi kita boleh buat pilihan sama ada untuk tunggu atau tidak ketika itu.


Sementara menanti makanan tiba, kami di berikan kentang dan juga nugget. hurmmmm mesti xmau pelanggan lari ini...hahaha..walaupun makanan lambat tetapi shaila sangat berpuas hati dengan layanan mesra yang diberikan.Okay sampai sini sahja entry shaila kali ini,jumpe lagi di entry akan datang.

sekian terima kasih.

4 comments:

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...