September 24, 2016

Cek Lawa Krim Pemutih Ketiak Untuk Masaalah Ketiak Hitam

Assallammualaikum 


Pada siapa yang  mengalami masalah ketiak hitam dan alahan pada pewangi ketiak memang susah hendak cari produk yang sesuai dengan dirikan. Kali ini Shailla ingin berkongsi satu produk yang boleh mengatasi masalah itu. Sekarang tidak perlu lagi rasa susah hati untuk mencari produk yang terbaik untuk mengatasi masalah ketiak hitam malah terbaik juga pada yang mempunyai masalah kulit bawah ketiak yang sensitif. 

 

Apa kata korang cuba produk dari Cek Lawa ini. Produk dari Cek Lawa ini merupakan krim pemutih ketiak. Apa yang bagus tentang Cek Lawa krim pemutih ketiak ini adalah didatangkan dengan kotak yang berwarna merah jambu dan comel. Kalau kita lihat pada bentuknya yang molek, memang mudah untuk dibawa ke mana sahaja korang pergi. Kepada gadis-gadis dan juga ibu-ibu yang suka pada warna merah jambu pasti tertarik dengan produk dari Cek Lawa ini. Ehhh!! abang-abang dan para bapa pula jangan terasa hati pula, korang juga boleh dan sesuai menggunakan produk ini kerana produk ini sesuai untuk wanita dan juga lelaki. Cek Lawa krim pemutih ketiak ini bukan sahaja berfungsi sebagai pemutih ketiak malah berfungsi sebagai deodoran. Walaupun shailla aktif sepanjang hari tetapi apa yang shailla perasan, bawah lengan tidak melekit dan mengeluarkan bau yang kurang enak yang boleh menyebabkan rasa tidak selesa terutama bila sering bertemu dengan orang ramai. Bukan sahaja dibawah ketiak, malah kalau korang hendak tahu, Cek Lawa krim pemutih ketiak ini juga boleh menghilangkan hitam dicelah peha,dibelakang leher,lutut dan tempat yang mempunyai daki degil. Ini berita baik untuk ibu yang mengandung kerana produk ini boleh hilangkan kesan hitam di bahagian leher, bawah lenggan serta bahagian perut.

 

Buka sahaja penutupnya terus terhidu bau bunga mawar, lembut sahaja baunya menusuk hingga ke lubang hidung. Hampir dua minggu Shailla menggunakan Cek Lawa krim putih ketiak ini. Tidak dinafikan Cek Lawa krim pemutih ketiak ini sangat-sangat membantu dalam menjadikan kulit semakin cerah dan tona kulit juga nampak sekata. Lepas ini jangan pula asyik angkat lengan sahaja pulak, maklumlah ketiak sudah putih.

Kebaikkan Cek Lawa krim pemutih ketiak adalah 100% ekstrak daripada herba semulajadi dan kaya dengan vitamin C juga mineral. Tambah lagi Krim ketiak ini menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru serta menanggalkan sel-sel kulit mati, memang membuat kulit bawah lengan korang semakin cerah dan tona kulit lebih sekata nampaknya selepas menggunakan krim pemutih ketiak dari Cek Lawa ini. Krim pemutih ketiak dari Cek Lawa ini siap mampu merangsang lapisan kolagen untuk menjadikan kulit lebih sihat, lembut dan lembap. Paling penting Cek Lawa krim pemutih ketiak ini berbau wangi. 

Bagaimana hendak gunakan Cek Lawa krim pemutih ketiak ini adalah dengan memastikan gunakan krim pemutih ketiak ini selepas mandi pada waktu pagi dan malam dan pastikan dahulu ketiak korang dilap dengan kain bersih hingga bersih. Selepas itu, colek sedikit sapu dan ratakan keseluruh bahagian ketiak. Tidak perlu bilas hanya biarkan sehingga kering.

Mendapat Kelulusan Daripada KKM



Feedback customer Cek Lawa :
<3




Jom kita berjimat dengan krim pemutih ketiak merangkap deodoran sekali gus, berbaloi-baloi bukan. Hendak dapatkan krim pemutih ketiak ini, memang senang sangat dimana korang boleh dapatkan dikedai-kedai jamu berhampiran atau boleh tengok lebih lanjut di :

WHATSAPP : 013-47002015 (Muhammad Syazwan)
FB : Dysania Beauty Store
IG : dysaniamarketing

*Jika ada yang berminat menjadi agen boleh hubungi hotline seperti  tertera di atas.

Terima Kasih Sudi Baca.

3 comments:

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...