September 06, 2016

Beriadah Di Hutan Lipur Kanching

Assallammualaikum


Pada hari ahad yang lepas, Shailla sempat berkunjung ke Hutan Lipur Kaching. Alhamdulillah cuaca ketika kami sampai di sana agak baik. Shailla bergerak selepas zuhur dan sampai di sana dalam pukul 2 lebih jugalah. Keadaan ketika itu tidak terlalu sesak tetapi kami terpaksa parking luar kerana parking belah dalah telah penuh. Ketika masuk ke dalam gate, kami diminta membayar tiket masuk sebanyak RM2 seorang bagi dewasa manakala kanak-kanak bawah 12 tahun tidak dikenakan bayaran.


Anak comel Shailla ini memang dari rumah lagi Shailla telah mengenakan pakaian renang ketika dirumah lagi. Ini adalah bagi menyenangkan Shailla agar tidak membuang masa ketika sampai disini.


Shailla memang tidak mandi kerana malas untuk tukar pakaian dan juga kerana air dia agak cetek, jadi Shailla hanya lepak tenangkan fikiran bersama dengan abah Shailla. Hanya mama shailla dan anak buah sahaja yang mandi ketika itu. Riak wajah Areez ketika itu memang nampak riangnya kerana Areez dekat rumah pun memang suka main air. Shailla denagn family lepak disitu hingga pukul 4 petang kerana ketika itu hujan tiba-tiba turun dengan lebat. Selepas semua selesai tukar pakaian, kami pun bergerak balik. Areez dapat minum susu sebotol terus lelap kerana keletihan bermain air. Di Huatan Lipur Kaching ini ada banyak monyet, jadi kena berhati-hati terutama ketika bawa makanan. Okay sampai disini sahaja entry Shailla, jumpa lagi di entry akan datang.

Sekian Terima Kasih.


5 comments:

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...