October 22, 2016

Minyak Herba Asma Mujarab Untuk Ubati Penyakit Asma

🌸Assallammualaikum 🌸

 

Shailla memang pengguna minyak herba asma mujarab ini. Selepas hari raya puasa yang lalu shailla mula menggunakan minyak herba asma mujarab ini sehinggalah sekarang. Minyak Herba Asma Mujarab ini memang
terkenal terutama didalam media social instagram dan juga facebook. Shailla yakin pasti diantara pembaca blog shailla ini yang sudah kenal dan ada juga yang tidak kenal dengan Minyak Herba Asma Mujarab ini.

 

Okaylah, jom shailla kenalkan Minyak Herba Asma Mujarab dengan lebih dekat lagi terutama untuk golongan ibi-ibu mempunyai anak-anak yang ada mengidap asma. Sebenarnya minyak herba asma mujarab ini adalah minyak ajaib ini mampu menyembuhkan penyakit asma dan melancarkan saluran pernafasan untuk semua peringkat umur. Minyak herba asma mujarab ini tidak mempunyai bahan-bahan terlarang mahupun bahan berbahaya kerana proses penghasilan minyak herba asma mujarab ini adalah secara traditional dan ianya melepasi ujian Pusat Akta Racun Negara. Untuk pastikan minyak herba asma mujarab ini terbaik untuk pengguna, minyak herba asma mujarab ini tidak pernah diproses daripad bertaraf GMP atau R&D semula bibawah Syarikat SDN.BHD kerana ingin menjaga kualiti ramuan herba warisan turun temurun.

 

BERHATI-HATI DENGAN MINYAK HERBA ASMA MUJARAB TIRUAN.
Kepada para pengguna, shailla nasihat sebelum beli teliti dahulu sama ada minyak itu origanal ataupun tiruan. Ini kerana minyak herba asma mujarab tiruan telah ada dipasaran. Untuk memastikan minyak herba asma mujarab adalah original, korang boleh lihat di setiap botol minyak herba asma mujarab mempunyai Hologram, QR Code dan Nombor siri dibelakang botol.

Anda boleh Scan QR Code ini dengan menggunakan Smartphone dan setiap produk yang di scan akan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website kami.
Hologram beserta sistem QR Code ini sudah dilekatkan dan sudah dipasarkan dari peringkat ke peringkat. Pastikan yang Original baru beli.
 
 

Oleh kerana ramai yang sudah tertipu kerana tidak berkesan seperti yang dahulu. Jadi berikut adalah cara untuk mengenalpasti antara produk asli dan tiruan.
TIRUAN PERINGKAT (1) PERTAMA
 
Mereka penjual Minyak Asmak ini telah menipu ramai pelanggan dengan mengatakan Minyak Herba Asma Mujarab ini telah menukar label. Padahal kami tidak pernah menukar label baru seperti ini sama sekali. Jangan mudah tertipu dengan tektik jahat mereka untuk mencari duit secara haram disisi agama islam.
Mereka juga akan menggunakan tektik jahat dengan mempromosikan GAMBAR-GAMBAR Minyak Herba Asma Mujarab Original yang mempunyai Hologram QR Code di belakang botol di Facebook atau media-media sosial yang lain. Kemudian mereka menghantar produk Minyak Asmak ini pada pelanggan yang telah membuat pembayaran.
Setelah pelanggan bertanya kenapa dalam gambar lain, barang yang di order lain. Mereka akan menjawab dengan jawapan bohong iaitu “Kami Sudah Tukar Label”. Sila berwaspada!
TIRUAN PERINGKAT (2) KEDUA
 

Pembuat produk Minyak Herba Asma palsu juga berani menggunakan Meditag KKM palsu semata-mata untuk mengaburi mata pelanggan.
TIRUAN PERINGKAT (3) KETIGA
 

Jika ada yang mendakwa Minyak Herba Asma Mujarab ini di bawah keluaran syarikat SDN. BHD. Maka ianya adalah produk tiruan & bukan dari ramuan rahsia tradisional Pakcik.

 

Dari segi bab kebaikkan Minyak Herba Asma Mujarab ini pula, memang sangat banyak kebaikkanya.Secara asasnya Minyak Herba Asma Mujarab ini dapat membantu meredakan asma, batuk berkahak, lendiran kahak yang banyak. Sejak mengandung anak kedua ini, shailla sering mengalami sengal-sengal otat jadi shailla akan menyapukan minyak herba asma mujarab setiap berhadapan dengan masaalah sengat-sengal otot.
Anak shailla memang selalu kegatalan akibat gigitan nyamuk, nyamuk memang suka pada anak shailla jadi ditempat yang kena gigitan nyamuk itu, shailla akan sapukan minyak herba asma mujarab ini. Minyak ini memang sesuai untuk digunakan terhadap bayi, kanak-kanak serta orang dewasa.

Testimoni daripada pengguna Minyak Herba Asma Mujarab :

 
 
 
 
 
Bagaimana cara untuk mendapatkannya? 

SILA HUBUNGI :

πŸ‘‰πŸ»Pn. Nurul (PEMBEKAL UTAMA MINYAK HERBA ASMA MUJARAB) - Tel: 013- 987 1616
πŸ‘‰πŸ»HQ  En. Hafis - Tel : 013 480 6787 | 
πŸ‘‰πŸ»Facebook
πŸ‘‰πŸ»Blog

 Sekian Terima Kasih ❤️

1 comment:

  1. Permintaan tinggi minyak herba ni ... tu sbb ada kes peniruan. Ala biasalah adat berniaga, cuma pelanggan dan pengguna kena bijaklah sikit pilih mana yang bagus.

    ReplyDelete

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...