July 03, 2018

Restoran Tok Wan FC

Assallammualaikum ❤️


Baru-baru ini, sha dapat flayer dari owner Restoran Tok Wan FC. Kedai ini baru sahaja buka. Kedai ini terletak di Seksyen 13 Shah Alam. Dulu kedai ini menjual nasi kukus. Kemudianya tidak beroperasi lagi. Sekarang diganti pula dengan Restoran Tok Wan FC. Memandangkan tengahari tidak tahu makan apa, jadi shailla pun ajak kawan office untuk mencuba makanan di kedai baru ini.

Pertama sekali bila sampai di sini, shailla tertarik dengan kuih yang di beri nama Bak Lava. Ramai juga orang beli kuih ini ketika shailla sampai ketika itu. Apa yang menarik tentang kuih ini adalah rasanya seperti kuih kacang tumbuk. Menurut pemilik kedai, kuih ini adalah dari kacang pisctachio.



Selain itu juga, shailla juga memesan set Duo Plate iaitu combo dua set ayam bersama kentang putar, coleslow, roti dan juga air. Harga set ini adalah RM12.50. Ayam tidak pedas sesuai untuk kanak-kanak. Rasanya boleh tahan serta rangup. Walaupun rasanya tidak sehebat KFC, tetapi tidak menjadi masaalah untuk shailla.

Selain itu, terdapat juga menu lain seperti Nasi Ayam Penyek, Nasi Ayam Bakar, Nasi Kukus Ayam Berempah, Pecel Lele, Chicken Burger, Fried BBQ, Wedges, Nugget dan beberapa menu yang lain. Itu merupakan main yang terdapat di situ. Shailla akan berkunjung ke Restoran Tok Wan FC kelak untuk mencuba menu lain pula.

Alamat :
No 9, Blok 4 Worldwide, 
Jalan Wushu Seksyen 13/49, 
Shah Alam

For Delivery :-

Whatsapp :

Amin : 011-11402728
Atau
Lina : 011- 36476788

Terima Kasih

6 comments:

  1. Menariknya! Kena cuba ni. Budak2 suka makan ayam, termasuk mak budak pun ye hehe

    ReplyDelete
  2. Sedap nampak ayam tu. Malam malam ni nampak, rasa macam nak ayam goreng cruncy jugak je ahhaa sabar je lah

    ReplyDelete

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...