July 15, 2018

Membina Impian Bersama ZY Cosmetic

Assallammualaikum ❤️


Kepada korang yang peminat dunia kecantikan, di sini shailla ingin memperkenalkan tentang ZY Pyhto. ZY Phyto Holdings Sdn Bhd adalah syarikat pengilang OEM bagi produk-produk kesihatan dan kecantikan. Sinonim dengan berasaskan bahan ekstrak semula jadi dan herba. Selain itu, turut membekal bahan mentah termasuklah ekstrak herba, serbuk dan cecair yang mendapat permintaan tinggi di pasaran khususnya dalam sektor pembuatan produk kecantikan dan kosmetik.

Bercita - cita menghasilkan produk kosmetik sendiri?. MENGHASILKAN produk adalah suatu perkara yang rumit dan memerlukan kos yang tinggi, kerana perlu melalui banyak proses, bermula dengan melakukan pembangunan dan penyelidikan (R&D), sehingga ia berjaya dihasilkan.


ZY Phyto Tech Industries Sdn Bhd (ZY Phyto), syarikat 100 peratus milik Bumiputera, menyediakan khidmat membuat produk kesihatan dan kecantikan, bagi usahawan atau syarikat yang mahu mengeluarkan produk jenama sendiri, menerusi kontrak pengilangan (OEM).



Cara Untuk Buat Produk Kosmetik Sendiri :

Dengan bermodal serendah RM3000 di bawah pakej Chomel, dibawah ZY Phyto Cosmetic Science korang boleh menghasilkan produk kecantikkan seperti :



Anti-Wrinkle Serum, Whitening Serum, Make Up Remover, Face Cleanser, Opaque Soap, Opaque Deodorant, Whitening & Moisturizing Soap, Whitening & Moisturizing Cream, Anti-Acne Soap, Body Scrub, Shower Gel, Hair Growth Oil, Aromatherapy Oil dan lain-lain.

Caranya untuk mencipta produk sendiri, mudah sahaja, korang hanya perlu datang dengan idea dan pihak ZY Phyto akan realisasikan impian korang. Pihak Phyto sendiri yang akan buat R&D dan menghasilkan produk sehingga siap dipasarkan. Usahawan hanya perlu fokus untuk pemasaran produk. Senang bukan?


Selain itu juga, kalau korang hendak tahu, semua produk dihasilkan di kilang ZY Phyto mempunyai akreditasi Amalan Pengilangan Baik (GMP), sijil Skim Makanan Selamat Tanggungjawab Industri (MeSTI) dan pengiktirafan ISO bagi kedua-dua kilang.Jadi korang tidak perlu lagi risau tentang kualiti dan keselamatan produk yang akan korang buat nanti pada pengguna.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, boleh hubungi details seperti dibawah ini:

Telefon : +603 60388898 / 6898 / 7898
Fax : +603 60388798

Sekian Terima Kasih

7 comments:

  1. Tak sangka, rupanya nak buat produk sendiri ni tak perlukan modal ratusan ribu pun

    ReplyDelete
  2. teringin nak ada produk sendiri, blh cuba ni..:)

    ReplyDelete
  3. KOSMETIK RAMAI ORANG SUKA LAGI2 PEREMPUAN..

    ReplyDelete
  4. dah tahu dahlah tempat kalau nak hasilkan jenama kosmetik sendiri

    ReplyDelete

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...