Lazz Susu Kambing Untuk Mengandung, Anak Dan Seisi Keluarga

April 05, 2018

Assallammualaikum ❤️

Sekarang kalau kita tengok, banyak betul produk susu kambing yang dijual dipasaran. Macam-macam jenama ada. Kadang rasa keliru nak pilih yang mana. Keluarga adalah segalanya buat sha, sebab itu sha hanya pilih yang terbaik buat mereka. Begitu juga untuk beli minuman kesihatan untuk keluarga, banyak perlu dititik beratkan.

Sekarang sha lihat, ramai sedang memperkatakan tentang kebaikkan Lazz Susu Kambing. Disebabkan itu, sha juga ingin mencuba minuman kesihatan Lazz Susu Kambing untuk sha dan juga keluarga. Tambah pula Lazz Susu Kambing ini terjamin selamat dan bersih. Jadi sha tidak rasa ragu-ragu untuk beri minuman Lazz Susu Kambing pada keluarga.


Apa itu Orgamilk? 

Pasti ada antara korang yang masih belum tahu tentang maksud orgamilk. Okey, orgamilk adalah susu kambing segar yang terhadil tanpa unsur hormon atau sintetik kimia, dipasteur dan diserbukan menjadi minuman berkhasiat. 

Keistimewaan Lazz Susu Kambing
  1. Lazz merupakan perintis susu kambing kurma organik Malaysia. 
  2. Kombinadi susu dan kurma orgamilk menyediakan khadiat nutrisi semulajadi. 
  3. Di Import 100% dari Holland
  4. Susu kambing organik,halal,berkhasiat
    dan sedap tanpa sebarang bahan kimia yang diragui sesuai untuk seisi keluarga
  5. Lazz Susu Kambing mempunyai Rasa yang enak dan tidak mempunyai Bau Hamis Kambing. 
  6. Merupakan Produk terbaru Keluaran Muslim dan Mendapat PengiktiranMESTI daripada Kementerian Kesihatan Malaysia. 
  7. Lazz Susu Kambing juga terjamin Selamat, Bersih, dan Sihat.
  8. Bersifat Alkali ringan.
Lazz Susu Kambing antara minuman sunnah yang terlaris di pasaran dan mendapat sambutan ramai. Terdapat tiga perisa yang telah sha cuba iaitu Lazz Susu Kambing AsliLazz Susu Kambing Choco dan Lazz Susu Kambing Kurma. Serius sha cakap, kesemuanya rasa sedap sangat! tapi yang paling sha suka adalah Lazz Susu Kambing Choco.

Pracampuran Combo Mix 1 : Asli + Choco + Kurma

Khasiat Lazz Susu Kambing

Anak - Semua ibu digalakkan menyusukan anak secara ekslusif dengan susu ibu sahaja selama 6 bulan dan meneruskan sehingga mencapai 2 tahun. Makanan Pelengkap perlu dimulakan semasa anak berumur 6 bulan / 180 hari. Ini bermakna dari lahir sehingga bayi berumur 6 bulan, bayi hanya perlu diberi Susu ibu sepenuhnya dan tidak perlu air atau susu tambahan. Selain itu tulang anak lebih kuat dan gigi cepat tumbuh. (Kalsium pada susu kambing lebih tinggi dari susu lembu) . Dapat kurangkan allergenic dan bantu hilangkan kahak dan lelah.

Pelajar / Remaja - Untuk pelajar atau remaja sangat baik untuk meningkatkan sistem imunisasi badan. Penghadaman akan menjadi lebih lawas dan lancar. Dapat meningkatkan IQ dan cepat belajar sesuatu.

Ibu Hamil - Elak sembelit akibat pengambilan ubat klinik(lawass), menaikkan HB & cegah anemia.
Beri tenaga, hilangkan loya dan pedih ulu hati.
Nutrien sempurna untuk bayi. Bayi lahir kulit sihat tak sensetif. Tulang tegap tak lembik, IQ nya tinggi. Dan khasiat yg PALING popular ialah untuk membantu mengurangkan risiko bayi terkena kuning.

Ibu Menyusu - Bayi yang menyusu turut dapat khasiatnya. Kulit bayi tidak sensitif dan susah nampak parut. Tulang baby lebih kuat. Menjadi milkbooster dan penawar jika ada masalah susu berkurang.Membantu memekatkan susu badan dan mengurangkan keguguran rambut. Badan akan kekal bertenaga walaupun bayi kerap menyusu.

Kehamilan - Kombinasi susu kambing dan kurma sangat bagus untnk kesuburan. Boleh diambil bersama suppliment lain dengan menjarakkan selang beberapa jam. Diperkaya dgn Kandungan Iron dalam bentuk yang paling pantas diserap oleh tubuh dan asid folik penting untuk menguatkan rahim sebagai persediaan untuk kehamilan yang sihat.

Dewasa / Warga Emas - Susu Kambing Bersifat Alkali. Sifat ini berlawan dengan makanan dan toksin yang menjadi penyebab penyakit-penyakit kronik. Khasiat lazz susu kambing membuat badan berasa lebih bertenaga dan terasa ringan. Melegakan sakit gastrik dan membantu merawat asma dan lelah. Selain itu mampu membuang angin dan toksin dari badan. Dengan 1 hidangan hanya 80 kalori, boleh membantu mengawal kenaikan berat dan nafsu makan.Sekaligus dapat membantu mengurangkan risiko penyakit kronik seperti sakit jantung, darah tinggi, diabetes.

Lazz Susu Kambing Asli (Tanpa Gula) 


Lazz Susu Kambing Asli ini tiada sebarang campuran dengan susu lain dan tiada sebarang perisa kerana ianya ASLI. Ia hanya mengandungi susu kambing asli bersifat alkali dan organik yang diproses tanpa menghasilkan bau hamis. Lazz Susu Kambing Asli tidak mengandungi apa-apa formula sintetik khas dan sesuai untuk semua peringkat umur.

ANAK - Susu Kambing LAZZ Asli tanpa gula adalah salah satu alternatif untuk Si Manja anda yang mempunyai alahan pada susu.
Ia juga membantu Si Manja dalam mengeluarkan kahak & angin, tiada lagi masalah sembelit. LAZZ Asli bermanfaat dalam perkembangan sel-sel otak dan sel sistem saraf.

IBU HAMIL - Untuk ibu-ibu yang mengandung, bagus sangat amalkan Lazz Susu Kambing ini. Kerana terdapat banyak khasit terdapat di dalamnya seperti dapat membantu meningkatkan Hb. Ibu hamil akan rasa lebih bertenaga dan lebih lawas. Selain itu, dapat mengurangkan risiko bayi lahir kuning. Susu kambing merupakan khasiat terpenting dalam proses pembentukkan dan pertumbuhan jaringan tubuh manusia. Gabungan Calcium & Phosporus penting dalam membentuk struktur dan kekuatan tulang Si Manja dalam perut ibu. Ianya merupakan nutrisi lengkap ketika kehamilan.

IBU BERPANTANG & MENYUSU - Khasiat untuk ibu dan anak, membantu dalam pembentukan sel darah merah, tumbesaran, penghasilan antibodi dan meningkatkan sistem imunisasi anak. Tulang anak lebih kuat & membantu penghasilan susu ibu.

WARGA EMAS - Merupakan sumber tenaga untuk melakukan aktiviti seharian. Klasium yang tinggi dapat membantu menguatkan tulang akibat faktor usia. Susu kambing juga dapat mengurangkan sakit sendi & lutut serta mencegah penyakit Osteoporosis. LAZZ Asli tanpa gula merupakan satu alternatif untuk memberi tenaga kepada warga emas.

Lazz Susu Kambing Choco


Jika anak korang tidak suka minum susu putih, jangan risau Lazz Susu Kambing Chocokan ada. Anak sha si Areez juga suka Lazz Susu Kambing Choco. Mungkin kerana rasanya lebih milky dan warna tidak terlalu coklat.Sebenarnya, sha pun suka yang Choco juga! hihihi. Selain rasa choco yang sedap, rupanya Lazz Susu Kambing Choco ini terkandung khasiat baik buat anak. Antara khasiat yang terkandung dalam Lazz Susu Kambing Choco adalah seperti : 

Selera Makan - Lazz Choco mengandungi Niacine yang merangsang selera makan anak. Selain itu juga, membantu menaikkan berat bagi yang menghadapi masalah berat badan sebelum ini.

Kulit - susu kambing kaya dengan Vitamin C. Selain untuk mencantikkan kulit, ia juga membantu mengeringkan serta menyembuhkan luka.

Lawas - Sesuai untuk bantu anak kekal mudah lawas seperti biasa.

Kaya Dengan Garam Mineral - Seperti Magnesium, Potassium, Kalium, dan baik untuk imunisasinya.


Lazz Susu Kambing Kurma Dan Cafe

Susu Kambing Untuk Ikhtiar Kehamilan, NAK IKHTIAR ZURIAT?

Haaa..ini berita baik untuk pasangan yang sedang berusaha untuk memiliki zuriat. Set Sejoli merupakan pakej khas untuk pasangan yang ingin ikhtiar hamil. Kombinasi susu kambing dan campuran buah kurma terkenal sebagai ikhtiar hamil oleh masyarakat Arab dan terkenal dengan kemujarabannya.

Khasiat dari susu kambing dan tambahan ekstrak buah kurma yang kaya dengan asid folik yang semula jadi di dalamnya boleh membantu kesuburan kedua pasangan dan menguatkan rahim. Susu kambing juga bersifat alkali & boleh diambil jika hidapi masalah Cyst, Fibroid, dan Pcos.

khasiat dari pengamalan LAZZ. Selain membantu untuk Kesuburan, ia juga membantu:

1) Menguatkan Rahim bagi Wanita yang kerap alami keguguran
2) Menstabilkan Hormon yang kurang
3) Membantu Mengaturkan Haid
4) Menambah Darah (HB)

LAZZ KURMA - Isteri
Susu kambing kurma boleh membantu dalam menstabilkan kitaran haid, masalah senggugut, keputihan dan membantu menguatkan rahim. Susu kambing berfungsi menstabilkan hormon dan sangat baik diambil oleh wanita yang ada masalah period atau dalaman.

LAZZ CAFE - Suami
Susu kambing berfungsi menstabilkan hormon dan kesihatan sangat baik untuk dalaman dan luaran, seperti membantu memekatkan air mani, meningkatkan kualiti sperma, membantu mengurangkan toksik berlebihan dan membantu melancarkan peredaran darah.

Terdapat beberapa testimoni yang telah berjaya hamil, namun begitu penting bagi pasangan untuk ikhtiar, berdoa dan yakin .emog dengn mengamalan  produk ini, dapat membantu korang beroleh zuriat. InsyaAllah

CARA PENGGUNAAN SUSU KAMBING KURMA LAZZ


Bayi : Sukatan 1 scoop : 2 Oz
Dewasa - 4/5Scoop untuk 1 mug

Panduan Penyediaan - 1 hingga 3 kali sehari.
  1. Bancuh 3 sudu Susu Kambing Kurma Lazz bersama 180 ml air suam.
  2. Kacau hingga larut dan ia sedia untuk diminum.
  3. Anda juga boleh mencampurkan Susu Kambing Kurma Lazz ke dalam minuman kegemaran anda.
Sha amat sarankan agar korang mencuba Lazz Susu Kambing ini. Jangan lupa mencuba Lazz Susu Kambing tau! Untuk keterangan lanjut korang boleh tengok link sha kongsi dibawah. 


UNTUK MAKLUMAT LANJUT :

FACEBOOK :- LAZZ Susu Kambing
INSTAGRAM :- @lazzsusukambinghq
TELEFON :- 013 - 3083354

Terima Kasih

You Might Also Like

3 komentar

  1. susu ni dah jadi feveret terutama lazz cafe,sedapppp

    ReplyDelete
  2. Memang terbaik Lazz ni, akak yang tak suka minum susu pun dah tersuka.

    ReplyDelete
  3. sy pminat susu kambing heheheh pasni ley try ni plak

    ReplyDelete

Geng Kbba9

#KelabBloggerBenAshaari

#KelabBloggerBenAshaari
Since 2009