September 09, 2020

Peluang Memiliki Emas 916 Di PGMall Dengan Harga Terus Dari kilang

Assallammualaikum


Bila bercakap tentang PGMall, pasti semua sudah tahu tentang kewujudan platform ini. PGMall terkenal dengan online shopping yang menawarkan produk-produk dengan harga yang berpatutan. Selain itu juga produk-produk terdapat di dalam inj juga pelbagai pilihan yang membuatkan Shailla rambang mata untuk pilih yang mana. 

PG Mall adalah sebuah platform e-commerce tempatan no.1 di Malaysia kini menawarkan pelbagai promosi hebat yang tidak boleh korang lepaskan. PG Mall merupakan salah satu dari TOP 3 laman web marketplace yang paling banyak dikunjungi di Malaysia. PGMall tersenarai di tempat 3 teratas di dalam laporan lprice Insignt.

Dengan PG Mall, segala urusan pembayaran dan pembelian menjadi mudah kerana mereka satu-satunya platform yang mempunyai semua kaedah pembayaran atas talian melalui E-wallet yang terdiri daripada Maybank QRPay, TouchnGo e-wallet, Boost, GrabPay, Alipay dan lain-lain.

Tak perlu keluar ke sana dan ke sini untuk membeli barang. Korang hanya perlu sebiji telefon dan nikmati pembelian atas talian di PG Mall.

916 Gold Culture Day (15th-17th September 2020



Lebih istimewa lagi bila emas juga turut ada dijual di PG Mall ini. Emas yang terdapat di laman PGMall seperti cincin, subang, rantai dan banyak lagi yang disukai oleh wanita terutamanya.

Persatuan Emas Malaysia (MGA) memulakan 9.16 sebagai Hari Budaya Emas yang akan jatuh pada 16 September setiap tahun.

Objektif Hari Kebudayaan Emas 9.16 adalah memberi kesedaran tentang hiasan emas adalah ikatan dalam budayan Malaysia, merangsang ekonomi emas tempatan dan membantu perdagangan dua hala Malaysia

Harganya ialah RM24X/g, harga terendah di bandar.

PGMall telah mengadakan hari istimewa untuk perhiasan emas 916 dengan harga kilang secara langsung dan penghantaran percuma.

"916" adalah angka yang bermakna bagi industri Emas, 916 mewakili 22 karat emas, yang merupakan sejarah yang paling popular digunakan untuk perhiasan emas di negara-negara seperti Malaysia dan Singapura.

Mana-mana peruncit / pemborong boleh menyertai pesta ini dan menjual dengan harga kilang langsung.


"Sebarkan rasa sayang dengan menebus kupon ini"

Link : https://pgmall.my/Jewellery-1

Touch n' Go ( 1st September - 30th September 2020) 


Apa yang Shailla suka tentang PG Mall ini ialah korang boleh menggunakan e-wallet untuk pembayaran. Apa yang menarik untuk pembeli baru (new shopper) di PGMall, korang berpeluang untuk dapat  sebanyak RM3 dengan pembelian minimun RM15 di PGMall.

Link : https://pgmall.my/tngnewshopper

Boost (5th September - 4th October 2020) 


Manakala untuk pembeli biasa PG Mall (existing customer) mendaftar di PGMall, korang akan dapat cashback sebanyak RM3 dengan setiap pembelian Rm15 ke atas.

Health & Beauty Essential week ( 15th September - 30th September 2020)

Berita baik untuk yang shopping produk kesihatan dan juga kecantikkan dari hujung rambut hingga hujung kaki seperti produk wangian, make up,rambut, muka, badan, mata, dan lain-lain lagi di PG Mall.


Bagi yang membuat belian bernilai RM100, korang dapat diskaun RM25 serta penghantaran percuma terhad pada rm4 dengan Kod penggunaan: LOVEPGHB25.


Manakala yang membuat belian bernilai RM150, korang dapat diskaun RM30 serta penghantaran percuma terhad pada rm4 dengan Kod Guna: LOVEPGHB30.


Apa lagi, takkan tengok sahaja, jom shopping sekarang di PG Mall!

PGMall



#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #Touchngo #boost #health&beautyessentialsweek #916sale #Goldculturalday #MGA #MalaysiaGoldAssociation 

Terima Kasih

14 comments:

  1. Murah gak lah harga emas kat PG Mall.

    ReplyDelete
  2. berpinar mata tgk warna kuning..semua lawa2

    ReplyDelete
  3. Thank you for dropping this post and I hope keep post more articles.

    ReplyDelete

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...