August 04, 2021

Marrybrown Eatalian Setiap Gigitan Bagaikan Berada di Italia

 Assallammualaikum

Hai semua! apa khabar? diharap korang dan kelurga di dalam keadaan sihat selalu. Seperti mana tahu, Covid sekarang semakin mengganas. Sana sini kita lihat keluarga yang terjejas bukan sahaja kesihatan malah kewangan kerana Covid. Semoga semua yang terjejas itu terus tabah dan diberikan rezeki berlipat kali ganda. 

Bercerita tentang rezeki, Alhamdullilah minggu yang lalu, Shailla berkesempatan merasai keenakkan menu terbaru dari Marrybrown iaitu Marrybrown Eatalian . Bila sebuat sahaja tentang "Eatalian" pasti semua sudah tahu yang menu Marrybrown kali ilham dari negara Italia yang indah!. Marrybrown terkenal menghidangkan ayam rangup, nasi lemak wangi dan selalu memperkenalkan "sesuatu yang berbeza" dalam setiap hidangan.

Bersempena dengan Ulangtahun Ke-40 Marrybrown (rantaian makanan segera Halal terbesar di negara ini) telah meningkatkan prestasi dengan memastikan bahawa mereka tetap setia pada misi mereka ketika menyediakan sesuatu yang berbeza. Menyemarakkan semangat mengembara di Malaysia dengan makanan bertema Around the World terbaru mereka, Marrybrown Eatalian yang bakal ditemui pada 5 Ogos 2021. Sempena dengan tema Around the World, Marrybrown ingin membawa rasa menggoda untuk penduduk tempatan dengan gabungan perasaan seperti berada didunia luar tetapi dekat rumah dengan setiap gigitan.

Marrybrown Eatalian Betul-Betul Chef's Kiss!

MB Spaghetti

MB Spaghetti: harga dari RM13.90

Spaghetti ini merupakan salah satu masakan tradisional dari Italia. Disebabkan itu Marrybrown mengeluarkan menu terbaru Marrybrown Eatalian yang memang betul-betul Chef's Kiss!. Dengan MB Spaghetti yang dimasak dengan sempurna, peminat dapat menikmati makanan yang enak disajikan dengan sos bolognese kaya dengan ayam yang disaluti ramuan herba dan keju terbaik. 

Bagi Shailla, MB Spaghetti ini sedap di makan ketika panas. Ditambah pula rasa masam dengan sos bolognese ayam serta disaluti ramuan herba dan keju itu, memang terasa sangat menusuk di lidah. Korang juga boleh dapatkan MB Spaghetti ini secara berasingan dengan harga dari RM13.90.
  
MB Italian Box Meal 


MB Italian Box Meal : Harga dari RM27.90

Untuk MB Italian Box Meal, di dalam satu box korang boleh dapat MB Spaghetti, Crispy Chicken, Chicken Burger, MB Italian Cheesy Rice Bites dan Coca-cola bermula dari RM27.90. Chicken Burger Marrybrown memang terbaik. Rasa dia memang padu. Mana tidaknya, rasa ayam ranggup disalut pula dengan sos keju berkrim serta diapit dalam roti lembut memang lazat.

MB Spaghetti Combo


MB Spaghetti Combo : Harga dari RM19.90

Kombo MB Spaghetti yang digabung dengan Crispy Chicken kesayangan kami dan cawan Coca-Cola yang menyegarkan bermula dari RM19.90. Ayam Ranggup Marrybrown seperti selalu memang sangat ranggup dan untuk Shailla agak pedas sedikit. Pedas dia itu mula-mula makan okay boleh layan lagi, tetapi makin lama makin pedas cuma belum sampai tahap berasap telinga la lagi..hahaha.

MB Italian Cheesy Rice Bites


Rasanya tidak lengkap jika hanya makan spaghetti sahaja. Disebabkan itu, Marrybrown telah memperkenalkan MB Cheesy Rice Bites yang pasti akan buat korang rasa "MMMMM" hanya dengan satu gigitan! Dengan meletakkan sentuhan tempatan pada risotto yang enak, korang dapat merasakan kehangatan dan keseronokkan di bahagian dalam MB Italian Cheesy Rice Bites yang dimasak hingga coklat keemasan di luar.  Untuk harga ad on, korang boleh dapat dengan harga dari RM3.50. Manakala untuk "single order" korang boleh dapat harga dari RM4.40. Shailla paling suka makan MB Cheesy Rice Bites ini, kerana rasanya yang ranggup serta tidak muak walaupun dimakan banyak kali. 

Mushroom Soup


Selain itu, korang juga boleh menikmati Sup Cendawan yang sangat sesuai bagi yang suka untuk dijadikan permbuka selera atau bagi yang ingin menikmati sesudu sup halus dan lembut pada hari yang tenang. Korang boleh pilih untuk menambah apa-apa ini ke menu yang ada dari RM2.50 atau nikmati sendiri dari RM3.80. Sup Cendawan ini merupakan makanan kegemaran buat anak-anak Shailla. Bukan main berselera anak-anak Shailla makan terutamanya si abang Makan ketika suam-suam memang tak terkata keenakkannya.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Marrybrown, promosi dan perkhidmatan penghantaran, sila lawati:

Instagram: Marrybrownmy
YouTube: MarrybrownTV

Terima Kasih

3 comments:

  1. their appetite, especially her brother. Homework Writing Help Service Makan when it's warm is indescribably delicious.

    ReplyDelete

  2. I'd want to tell you about the service I use to complete my assignments. I received a management task recently; you can complete your job through this service. that is "it management assignment service
    "
    service

    ReplyDelete

  3. I blog quite often and I truly thank you for your informative update. Your article has truly peaked my interest and I’m going to take note of your site and keep checking for new details. Many thanks for sharing. is fce tech ekiadolor nce admission  form out

    ReplyDelete

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...