December 13, 2019

Sabun Tanah Liat atau "Clay Body Wash" Penghilang Bau Badan


Hai semua, kali ini Shailla ingin kongsikan pada korang semua tentang satu produk mandian yang boleh mengatasi masaalah bau badan. Pasti korang tidak selesakan bila hadapi masaalah bau badan ini. Tambah pula kerja korang memerlukan korang berhadapan dengan orang ramai.

Clay Body Wash Azyma Care




Pasti ramai yang tidak tahu pasal produk inikan? Clay Body Wash Azyma Care ini merupakan produk keluaran Azyma Group Sdn Bhd. Azymacare merupakan produk gel mandian tanah liat yang bermutu tinggi. Sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif dan juga kanak-kanak berumur 2 tahun ke atas.

Clay Body Wash Azyma Care ini berasaskan kaolin clay asli. Di mana ia bagus untuk kurangksn gatal-gatal serta melembapkan kulit. Malah turut juga menyelesaikan masaalah bau badan.

Dari pengalaman Shailla menggunakan produk ini adalah apa yang Shailla suka ketika memakainya terasa segar dan wangi sangat. Bau dia seperti bau buah-buahan yang segar memang rasa nyaman seperti berada di SPA.

Selain itu jerawat halus belakang badan semakin berkurang. Badan juga tidak rasa gatal dan paling penting masaalah bau badan memang dapat diatasi. Pernah sekali pergi kerja terlupa pakai deodorant, cuak juga ketika itu takut badan berbau. Tetapi alhamdulillah badan tidak berbau.

Kelebihan Azymacare Clay Body Wash 

1) Mengatasi masaalah Kulit kering dan kusam
2) Mereda Ruam dan kegatalan pada badan
3) Merawat Parut luka dan kudis
4) Menghilangkan bau badan
5) Merawat kulit Sunburn

6)Mengandungi tanah liat kaolin asli yg bermutu tinggi. Di samping bahan bahan utama lain spt extract  Aloe Vera, Chamomile, cucumber dan lavender oil adalah semuanya natural.

7) Dikilangkan oleh Kilang yg mempunyai international certs dan diiktiraf oleh pengeluar produk personal care antarabangsa. Ada GMP, pengiktirafan Halal Jakim ada ISO (MS Cert Malaysia), dan mendapat U.S. Food and Drug Adminnistration (US FDA)

8) Tidak memgandungi bahan-bahan kimia berbahaya seperti paraben, diethanolamin, pewarna tiruan dan lyral.

9) Disahkan halal Jakim, dan didaftarkan dengan KKM (NPRA).

Maklumat lanjut hubungi

Instagram: @azymaclaybodywash
WhatsApp : 019-7760647

Sekian Terima Kasih 

No comments:

Post a Comment

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...