May 18, 2019

McDonald's Menggemparkan Negara Diktiraf Malaysia Book Of Records

Assallammualaikum


Tidak sangkakan McDonald's Malaysia berjaya pecah rekod dalam Malaysia Book Of Records untuk penyertaan paling tertinggi bagi Cabaran Pandu-Lalu dalam tempoh 24 jam. Wahhh..sangat mengkagumkan dengan pencapaian yang pihak McDonald's kecapi ini.

Kalau korang hendak tahu dalam masa 24 jam  sahaja cabaran ini berlangsung, McDonald's Malaysia telah berjaya merekod sebanyak 164, 235 jumlah kenderaan menggunakan khidmat Pandu-Lalu di semua cawangan McDonald's seluruh Malaysia.


Meriah betul suasana Drive-thru Leadership for Customer Convenience ini berlangsung di cawangan McDonald’s Kota Damansara. Ketika pembukaan majlis, Sha dihidangkan dengan paluan drum bes untuk meraikan pencapaian McDonald’s Malaysia dalam ‘Cabaran Hujung Minggu Pandu-Lalu McDonald's yang diadakan dari 26 hingga 28 April.


Menurut Pengarah Urusan dan Rakan Operasi Tempatan McDonald's Malaysia, Azmir Jaafar Cabaran Hujung Minggu Pandu-Lalu McDonald's ini mendapat sambutan yang amat memberangsangkan daripada rakyat Malaysia.

Untuk Maklumat Lanjut :

Web
www.mcdonalds.com.my

Terima Kasih

8 comments:

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...