May 29, 2017

ByfaraDila Baju Raya Cantik dan Murah

Assalamualaikum 💕

Hai semua!! Apa macam? Puasa ke idok? Haaa... Korang dah shopping baju raya ker?
Biar shopping awal, nanti tidaklah kalang kabut iye idok?. Okay shailla nak rakemen satu kedai baju ni. Koleksi baju yang terdapat di kedai itu memang cantik tertarik engkau memang the bomb... Huhuhu.


Ketika ini, Shailla mengenakan shawl daripada Chendana Signature. Waktu Shailla beli tengah ada sale jadi Shailla grab 4 helai. Kebetulan ketika baju dapat Shailla match and matching kena pula dengan baju.Weee. 


Untuk sesi photoshoot yang lepas, kedai byFaraDila. Menjadi pilihan Shailla. Antara jenis kurung menjadi kegemaran Shailla adalah kurung moden. Shailla berkenan pada potongan kurung moden. Apa yang buat Shailla pilih baju kurung modern ini adalah kerana selain potongannya terdapat juga ropol-ropol pada tangan dan juga kaki baju yang menambahkan lagi keserian dan kecomelan si pemakai. Hihihi. 

Shailla juga suka pada material dia yang sejuk. Walaupun ketika photoshoot raya kbba9 yang lepas kena pose dibawah cahaya matahari, tetapi Shailla tetap maintain pose sambil memegang anak. Ohh ya, ketika sesi photoshoot itu juga ada salah seorang MUA tegur Shailla dimana baju Shailla pakai sama dengan baju yang dia akan pakai raya ini. Wahhhh... Sedondonlah kita, nasib lain-lain tempat kalau tak kena cop boria. Ngehngehngeh. 


Sebenarnya banyak lagi koleksi pakaian yang cantik-cantik terdapat di kedai byFaraDila ini. Kedainya terletak di Bazaar@Seven seksyen 7 Shah Alam. Alang-alang korang hendak shopping baju raya di Jakel itu, apa kata korang walk in sekali ke kedai byFaraDila untuk cuci mata mana tau tiba-tiba ada yang berkenan.huhuhu.




Haaa... Macamana? Kalau ada yang telah jatuh hati dan ingin melihat sendiri rekaan daripada byFaraDila ini boleh terus ke alamat seperti dibawah ini. 

No 24, Bazaar@Seven Jln Plumbum Q7/Q, Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor 
Atau
Jalan Medan Pusat Bandar 5, Seksyen 9, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor

Instagram
byFaraDila

Sekian Terima Kasih

9 comments:

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...