April 29, 2021

Tekan - Tekan Dah Dapat Barang Untuk Minuman Di Pagi Raya bersama F&N



Assallammualaikum

Hai semua, korang dah ada rancangan untuk menu minuman dipagi Raya? Macam keluarga Shailla telah menjadi tradisi tea tarik wajib ada di pagi raya. Hurmmm mana nak dapatkan barang untuk membuat tea tarik?mestilah kena pergi kedaikan. Apalah Shailla ini, tanya soalan budak darjah 1. Sebenarnya Shailla nak kongsi, jika hendak beli barang-barang untuk buat tea tarik tidak perlu pergi ke kedai kerana korang boleh dapatkan dengan memesan di Apps F&N.

Cara Membeli Produk F&N Secara Atas Talian



1. Cari F&N Life di dalam App Store atau Google Play. Kemudian korang Muat Turun Aplikasi F&N Life dan daftar sebagai pelanggan dengan mengisi maklumat yang diperlukan.




2. Tekan dekat banner seperti gambar diatas. Korang akan dipautkan kepada page Gandakan Ganjaran Bersama F&N Life. Korang boleh pilih antara F&N Life Ramadan Bundle atau F&N Life Raya Bundle.


 

F&N Life Ramadan Bundle adalah untuk bulan Ramadan. Terdapat 6 pilihan yang boleh korang pilih iaitu F&N Raya Ria Bundle, BB Raya Bundle, Fizzy Easy Bundle, Best Buka Puasa Bundle, Syok Soya Cincau Bundle dan Hidrat Ramadhan Bundle.


3. F&N Life Raya Bundle pula khas untuk Hari Raya. Terdapat 3 pilihan yang boleh korang pilih iaitu Masak Masak Raya Bundle, Rose Agar Agar Bundle dan Hidrat Ramadan Bundle.

Pembayaran

Terdapat beberapa kaedah pembayaran yang boleh korang lakukan.Korang boleh membuat pembayaran melalui TouchnGo eWallet, Boost Wallet, FPX, ShopeePay, MCash dan Credit/Debit card. Dengan pilihan yang ada ini, memudahkan untuk korang membuat pembayaran.

Penghantaran


Penghantaran sangat pantas! tidak sampai 3 hari berkerja pun. Macam Shailla, sejam sebelum dia sampai hantar barang dia akan call bagitahu.


Harga untuk kos penghantaran korang boleh lihat seperti dibawah ini.

Sedap Giler Teh Tarik Bundle



Tengok punya tengok sekali Shailla terlihat Sedap Giler Teh Tarik Bundle. Memang kenalah dengan menu minuman Shailla di pagi raya. Tanpa berlengah lagi, terus Shailla masuk troli dan membuat pesanan. Mudah betulkan? yang mana cadang nak masak ketupat di pagi raya, korang boleh pilih "Masak-Masak Raya Bundle" kerana dalam pakej itu ada ketupat.


Apa yang korang boleh dapat dalam pakej Sedap Giler Teh Tarik Bundle adalah seperti :

3 Tin F&N Evaporated Creamer 390G
3 Tin F&N Sweetened Condensed Milk 392G
2 paket BOH Jumbo Potbag (10 Jumbo Potbag for each pack)

Tidak sabar rasanya untuk membuat sedap giler tea tarik ini untuk orang tersayang di pagi raya nanti. 

Download applikasi F&N Life untuk mendapatkan tawaran menarik dari F&N.

Website :

Facebook :

Instagram :

1 comment:

  1. nak shopping juga la malas bancuh air kalau org datang nanti hahahhaha

    ReplyDelete

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...