July 25, 2017

BioXcellent Tripeptide Collagen White Diamond Menjadikan Muka Flawless Dan Pinkish Ala Korea

Assalamualaikum ❤️

Kini berwajah Baru. Bezanya cuma pada sticker sahaja, yang lain semua masih sama.

Wow!! Mampu mengurangkan jeragat! Itulah ayat pertama keluar dari mulut shailla ketika membaca khasiat yang terdapat pada BioXcellent Tripeptide Collagen White Diamond ini. Shailla memang sudah lama mencari produk yang mampu merawat masaalah jeragat yang shailla hadapi ini. Selain itu juga, tona kulit berganda cerah dan pinkish. Wahhhh...lepas ini dapat kulit Shailla menjadi pinkish ala korea jawabnya!!! Apalagi... Haishhhh terjebaklah jawabnya untuk mencuba produk keluaran BioXcellent ini.


Jika sebut pasal Collagen ini memang dari dulu teringin hendak mencuba tapi tidaklah sampai untuk tahap membeli. Kira erti kata lain adalah baru niat belum buat lagi. 

Sekarang sudah hampir seminggu juga shailla minum Collagen White Diamond ini. Rasanya memang sedap dan tekak shailla boleh layan. Kalau kita buka penutupnya bau terus keluar bau macam gula-gula getah pun ada... Segar sahaja. Rasa airnya pula apabila dibancuh rasa masam masam manis. Mungkin kerana campuran daripada serbuk Raspberry, Tomato, Apple dan lain-lain. Rasa dia juga tidak buat kita rasa cepat muak mahupun rasa loya untuk teguk... Huhuhu


Terdapat banyak khasiat yang terkandung didalam minum BioXcellent Tripeptide Collagen White Diamond ini antaranya :

• Membaik pulih struktur kulit
• Kulit lebih cerah,anjal, gebu dan lembap
• Mengurangkan garisan halus dan keduta
• Mengaktifkan sintesis penghasilan kolagen pada tubuh
• Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, pigmentasi dan tompok hitam.
• Melindungi dari sinaran UV, radikal bebas dan pencemaran
• Mencantikan kuku lebih kuat dan atasi masalah keguguran rambut
• Mengatasi masalah lenguh badan
• Ramuan premium membekalkan zat penting untuk kulit.

Kelebihan BioXcellent Tripeptide Collagen White Diamond keluar BioXcellent :
  • Ramuan BioXcellent Tripeptide Collagen White mengandungi vitamin, Campuran beri (diperkaya dengan anti oksidan), Tripeptide Kolagen, Astaxanthin, Acacia gum, Ekstrak Grape Seed, Tomato, Apple, Rasberry & Pomegranate yang diuji secara klinikal untuk meningkatkan pencerahan kulit, keanjalan kulit dan kulit cerah bersinar.
  • Produk ini selamat di gunakan & standard penyulingan yang di luluskan oleh KKM dan GMP.
  • Produk ini memberi kesan seawal 7 hari. BioXcellent Tripeptide Collagen White ini dapat memberi kesan cepat & dapat dirasai selepas 24jam, Jerawat kecut, Muka tak kering , selepas bangun tidur badan rasa Segar dan Bertenaga.
  • Harga sangat berpatutan dan insyaallah mampu milik iaitu RM70.00 sebotol tahan untuk 30 hari. 
  • Boleh didapati di Watson ataupun Lazada


Kesan Selepas Mengamalkan BioXcellent Tripeptide Collagen White Diamond 

Seperti mana yang shailla bagitahu diatas, shailla baru mengamalkan produk ini selama seminggu. Apa yang menarik perhatian shailla, kesan daripada penggunaan produk ini adalah :
  • Tidak perlu make up tebal - Beberapa hari ini memang Shailla tidak menggunakan foundation kerana bagi shailla kalau dari skip foundation lagi bagus. Buktinya korang bila lihat gambar shailla diatas. Gambar itu diambil ketika menjaga anak shailla di hospital memang tidak pakai apa-apa make up langsung. Yelah, karang kalau make up, cair pula doktor yang ada disitu.. Wakaka. 
  • Seminggu juga shailla menjaga anak dan menjadi penunggu setia di Hospital. Dengan adanya minuman ini dapat mengatasi masalah lenguh badan yang Shailla hadapi. 
  • Shailla juga dapat merasai perubahan pada kulit Shailla dimana kulit menjadi lebih cerah,anjal, gebu dan lembap. 
Minuman ini sesuai untuk Lelaki dan Perempuan berumur 16 tahun ke atas. Selain itu juga, minuman ini mampu Meningkatkan penghasilan SUSU IBU tetapi perlu diingat agar ibu-ibu yang hamil mahupun menyusu bayi perlu merujuk kepada doktor atau penasihat perubatan sebelum mengambil minuman ini. Kalau korang hendak lebih lanjut lagi tentang produk ini, boleh terus lihat sendiri Facebook BioXcellent atau Instagram BioXcellent

Sekian Terima Kasih

14 comments:

  1. yang tak hamil or menyusui boleh makan ni gak tak ?

    ReplyDelete
  2. Wahh.. sape yg nak muka pinkish pinkish gebu ala kKorea bolehlah cuba ni ek.. Tapi sayang bukan dalam bentuk tablet.. Kak Ti ni madalah sikit kalau yg kena minum ni.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa.. Bagus juga klu ada dalam bentuk tablet.. Terus telankan.. Hihihi

      Delete
  3. BioXcellent Tripeptide Collagen White Diamond menarik ni..

    ReplyDelete
  4. banyaknye khasiat bioxcellent ni..kena cuba consume ni..barulah awet muda..hehe

    ReplyDelete
  5. boleh minum sebelum sarapan atau sebelum tido.. Sehari sekali sahaja.

    ReplyDelete
  6. Kat lazada kat bahagian mana yer sis sbb sy cari x jumpa..dah taip nama pun x keluar produk tu..kalu sis x keberatan boleh bagi link tak?

    ReplyDelete
  7. Sy tolong jawab la ...produk ni x ada jual kat lazada...beli je kat watson atau fb bioxcellent sendiri...haha...bru nk try

    ReplyDelete
  8. Nak tnye.. Produk ni boleh kecilkn pori x? Kawal minyak muka smua

    ReplyDelete

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...