June 08, 2015

FOOD REVIEW : Laman Grill steak & Bar-B-que

Assallammualaikum dan selamat sejahtera semua..


Hai semua! Okay kali ini shaila ingin cerita tentang sau tempat makan yang shaila kunjungi bersama-sama rakan kerja shaila. Kunjungan shaila disini adalah untuk majlis perpisahan rakan kerja yang akan bertukar kerja ke tempat lain. Okay, restoran yang shaila maksudkan adalah Laman Grill staek & Bar-B Que. Lokasi restoran ini adalah beretmpat di Laman Seri Shah Alam.


Ini adalah menu yang shaila order. Untuk menu ini, shaila lupa pula apa namanya. Menu ini adalah burger ayam. Rasanya memang tip top.

 Australian Baby Lamb Foreshank

Yang ini pula, menu yang di order oleh rakan kerja shaila. Baby lamb dia memang sedap. Selain itu lembut dan tidak rase atau bau kambing pun.

 Fish n Chips an old time love writer

Hidangan ini pula, kalau lihat memang nampak sikit tetapi kalau dah makan memang tidak habis sebab rasa kenyang sangat. Selain itu rasa dia juga sedap. Kami memqng rancang order makan berlainan jenis kemudian kami akan bertukar-tukar hidangan antara satu sama lain.


Coklat adalah kegemaran shaila, jadi air coklat menjadi pilihan shaila.Rase air coklat dia memang sedap ditambah dengan ais krim vanila..yumyumyum..memang cukup perfect.


Sebelum pulang, kami sempat mengambil gambar beramai-ramai sebagai tanda kenangan. Rakan kerja shaila yang hendak berpindah office itu pakai baju biru. Sebenarkan makan tenghari kami, dia yang belanja, macam kelakar pula sepatutnya kami yang belanja tapi jadi lain pula, dia pula yang belanja. Apa-apa pun terima kasih kak Mas belanja kami, semoga berjaya ditempat baru.

Sekian terima kasih

7 comments:

  1. nampak sedapp.. nak try la nanti.. :)

    ReplyDelete
  2. Sally ada jugak makan kat restaurant yg sama konsep, sama pemilik...tapi nama lain laa...huhuhu...kat Wangsa Maju...

    http://sallysamsaiman.blogspot.com/2014/10/lunch-at-wangsa-grill-by-chef-zubir.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh..restoran yg same pa nie..cuma cawangan berbeza..😊😊

      Delete
  3. terliur tengok Australian Baby Lamb Foreshank. errrr. hehe

    ReplyDelete

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...