January 22, 2014

Shopping Jam Tangan Di Zalora Malaysia

Assallammualaikum


Hai semua apa khabar? beberapa bulan yang yang lepas, amboi beberapa bulan itu, nampak sangat entry ini terbiar berhabuk..hahaha..okay, beberapa bulan yang lepas shaila dapat baucer daripada Zalora Malaysia. Shaila ada buat entry tentang kasut untuk hantaran, shaila ingatkan hendak pakai baucer itu untuk beli kasut hantaran tetapi shaila takut kalau tersalah pilih size kasut. Jadi shaila buat keputusan untuk membeli jam tangan sahaja kerana kebetulan masa itu jam tangan shaila pun dah nyawa-nyawa ikan.


Inilah jam yang shaila beli di zalora. Design dia simple sahaja. Harga pun bawah RM100. Ini merupakan pertama kali shaila membeli-belah di Zalora Malaysia . Jika ditanya tentang service mereka, apa yang dapat shaila cakap adalah service mereka  amat memuaskan hati. Shaila membuat pembayaran semasa penghantaran. Hari ini shaila order, tup-tup malam dapat masej esok pihak zalora akan membuat penghantaran..wahhh cepatkan..Hahaha...Okay sampai sini sahaja entry shaila kali ini..bye semua...jumpe lagi..

Sekian Terima kasih

14 comments:

  1. cantik... zaza xpernh lgi beli on9 zalora :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum shaila. semalam pun sheila first time shopping kat zalora guna voucher. hehe tak sabar tunggu parcel sampai. yeahaaaaaaaa. cantik jam awak (",)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam...wahhh yeke...apalah tue dia shopping yer...hihihi..

      Delete
  3. wah wah...dah beli barang hantaran sikit2 ye...x lama lagi la tu kan...jangan lupa jemput akak yer dik...

    ReplyDelete
  4. xprnah lgi beli kat situ...simple tp cntik!

    ReplyDelete

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...