May 31, 2019

Keenakkan Surya S Great Grain

Assallammualaikum

Sebelum ini Sha ada cerita tentang Surya S Great Grain. Kalau korang nak tahu, anak-anak Shailla pun diberikan minuman Surya S Great Grain ini kerana ia mempunyai set nutrien yang komprehensif termasuk karbohidrat yang baik, protein, serat makanan, vitamin dan antioksidan. Ini menjadikan produk ini pilihan terbaik untuk ibu-ibu.



Minuman ini dalam bentuk sachet. Cara menyediakan minuman ini mudah sahaja. Masukkan air panas kemudian kacau hingga serbuk ini larut ke dalam air.

Rasa dia smoothie lemak berkrim. Aroma baunya yang sedap dan tidak terlalu manis. Paling best korang tidak rasa mual ketika minum Surya S Great Grain ini.

Rasanya yang sedap, lemak berkrim dan kurang manis dengan aroma yang harum sangat mudah disediakan dan diminum. Hanya tambahkan secawan air panas dan kacau sebati. Selain dijadikan minuman, juga boleh dijadikan bahan tambahan dalam menu hidangan lain seperti kek, roti, biskut dan sebagainya.

Surya S Great Grain boleh didapati di semua cawangan Watsons, butik Himalaya, farmasi tempatan terpilih atau boleh juga dibeli di laman e-commerce Shopee.

https://www.facebook.com/Surya.Malaysia/

https://www.instagram.com/surya.malaysia/

Terima Kasih.

2 comments:

  1. mesti filling bila minum ni kan? kalau sahur minum ni boleh tahan seharian tak?
    sehingga waktu berbuka puasa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xdelah tahan sampai berbuka.. Tapi memberi tenaga sepanjang kita berpuasa...hihihi

      Delete

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...