November 24, 2015

Throwback Food Review | Bamboo Steak Corner A' famosa Malaka

Assallammualaikum


Semasa berada di Safari wonderland A' Famosa Melaka, tidak perlu risau tentang makan kerana disini disediakan tiga tempat makan antaranya adalah Lake View Restaurant, Local Food Court dan Bamboo Steak House. Makan tenghari kami semasa di Safari Wonderland adalah di Bamboo Steak Corner. Bamboo Steak Corner ini menyediakan enu kebanyakkan western food.


Ini merupakan menu yang shaila order. Nama menu ini adalah Beef Burger Set. Untuk menu ini, ada dua pilihan samaada memilih daging atau ayam.Shaila pilih daging. Set ini dilengkapkan dengan french fries dan juga coleslaw. Perut memang tengah lapar sebab berjalan dari pagi, memang habislah makan tambah rasa hidang ini boleh tahan sedapnya dan mengenyangka.hihihi.


Menu ini pula namanya Lamb chop. Untuk menu ini di datangi dengan french fries dan juga coleslaw. Walaupun nampak macam sedikit, tetapi sebenarnya hidangan ini mencukupi dan mengenyangkan perut.


Sementara menunggu makan sampai. Areez semasa ini sebenarnya tengah kepanasan kerana cuaca ketika itu memang panas. Budak biasalah bila dah panas, mulalah meragam.


Selepas makan, di tepi kedai ini ada pertunjukkan dan juga memberi binatang makan. Sementara menunggu yang makan, shaila pun melihatlah kejap show ini. Okay tamat sudah entry shaila tentang A'famosa Melaka ini. Semoga bertemu di entry akan datang.

Sekian Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...