December 06, 2013

Tutti Art Club

Assallammualaikum


Welcome to Tutti Art Club. Tutti is here to welcome all special artists who share their passion in art. We want to build a close connection with parents and special artists in the area of creative arts. This club is happy to provide support and teaching aid for special artists. Come and share your views and ideas to help them create not dream but reality!!! Art is a gift to humanity that shows love and truth in a beautiful way.


Hai semua..ingat tak lagi tentang event intrade yang shaila pergi hari tu? Okay shaila saja tidak masukkan entry pasal organisasi ini kerana shaila hendak buat entry khas pasal organisasi ini.


Apa yang shaila tahu tentang kelab ini adalah kelab ini ditubuhkan untuk orang-orang istimewa. Mereka bukan sahaja istimewa tetapi turut juga di kurniakan bakat yang istimewa dalam bidang seni lukis.

Lihat sahaja hasil artwork yang mereka hasilkan sangat unik dan cantik.Shaila sangat terpesona melihat hasil karya yang mereka.

Lukisan ini sangat-sangat shaila suka kerana sangat comel dan cantik


Pada event hari itu, hasil lukisan mereka telah diterjemahkan atau telah diadaptasi ke dalam betul shawl. Kesemua lukisan mereka telah dilukis balik di atas kain lalu dipamerkan.Memang kreatifkan.

Contoh shawl dari hasil lukisan mereka


Cantikkan hasil karya mereka.Okay mereka juga ada laman web tau, so kalau hendak tengok banyak lagi karya mereka bolehlah ke laman web mereka seperti yang tertera dibawah.


Sekian Terima Kasih

5 comments:

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...