November 23, 2016

Bedak Ruam Bayi Atasi Masalah Penyakit Kulit

Assallammualaikum 💋


Setiap ibu pastikan mahukan yang terbaik buat anak mereka, begitu juga dengan shailla. Kadangkala anak digigit nyamuk cepat-cepat sapu Minyak Herba Asma Mujarab untuk mengelak gigitan menjadi lebih gatal dan merah. Pernah dengar tentang Bedak Ruam bayi? Bedak Ruam Bayi adalah bedak yang direka khas untuk ana-anak yang menghadapi masaalah kulit seperti  psoriasis , ekzema, panau, kayap, kurap, chicken pox, kudis buta, ruam bayi, gatal-gatal pada kulit ,jerawat dan lain-lain penyakit kulit.

Baru ini Shailla dapat Bedak Ruam Bayi untuk Shailla mencuba sendiri pada Areez Syahmi. Apa yang menarik tentang Bedak Ruam Bayi ini adalah bebas bahan kimia dan selamat jika termakan. Bedak Ruam Bayi ini diformulasikan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi dan Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.


Sebenarnya, Areez ini, kulitnya agak sensitif. Kalau terlalu berpeluh atau panas, habis merah-merah pada muka dan naik ruam. Waktu Areez baby dulu, lagilah teruk sebab tidak boleh pasang aircorn kebetulan cuasa panas, habis merah pipi Areez dan serta merta naik ruam. Memandangkan sekarang shailla telah memiliki Bedak Ruam Bayi ini, jika kulit Areez naik ruam kemerahan lagi hanya sapu sahaja pada bahagian ruam itu.


Jika kita lihat, Bedak Ruam Bayi ini berwarna putih tanah liat dan didalamnya pula bentuk cecair. Jadi tidak perlu kita tambah air lagi hanya gongcang agar bahan itu sebati kemudian sapu sahaja pada bahagian kulit yang bermasaalah itu. Bedak Ruam Bayi ini, cepat meresap dalam kulit dan menjadikan kulit terasa sejuk dan lembut .Satu bekas tahan agak lama,dalam beberapa bulan.Yang paling penting, Bedak Ruam Bayi bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.Selamat untuk anak-anak  terutama yang masih bayi kerana kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.


Pembuatan Bedak Ruam Bayi adalah secara homemade warisan semulajadi turun temurun serta pembuatan bedak sejuk tanah liat yang diiktiraf oleh SIRIM QAS INTERNATIONAL yang mana selamat digunakan dari bayi hingga dewasa.

Produk Tiruan Dipasaran


PEMBOHONG BESAR!

Ruam Bayi Powder (RBP) tidak pernah menukar packaging baru kepada nama Bedak 'Asma.
Tindakan jijik mereka ini sebenarnya untuk menipu pelanggan untuk menjual produk tiruan yang kononnya mengaku lebih baik dari RBP. RBP sudah mempunyai ratusan testimoni dan masih menggunakan bahan-bahan tradisional yang diwarisi oleh turun-temurun. RBP tidak diperoses oleh kilang kerana pihak kami ingin menjaga kualiti dan sifat kesucian tanah yang ditapis khusus. Fungsi tanah liat terbaik di dunia ini perlu dijaga keasliannya oleh tradisi turun temurun.

Testimoni Daripada Pengguna









Baguskan, harap lepas ini ibu-ibu semua boleh mencari Bedak Ruam Bayi ini jika anak menghadapi masalah kulit. Kalau hendak tahu lebih pasal produk ini boleh tengok disini :

Page :



Facebook :

Hubungi :

Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner) 

HQ En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran)


Sekian Terima Kasih

3 comments:

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...