October 23, 2020

Power Mata Areez Berkurang

Assallammualaikum


06/10/2020, genap sebulan Areez menggunakan cermin mata. Hari itu juga merupakan hari dia periksa untuk di Hospital Pakar Kanak-kanak KL.

Alhamdulillah, hasil pemeriksaan yang yang dilakukan power mata operation Areez berkurang dari 300 lebih ke 200 ratus lebih. Minta selepas ini power mata dia akan semakin berkurangan. 

Pemeriksaan yang lalu mendapati ada garis halus seperti benang pada kanta baru itu. Jika garis itu masih ada, Areez kena buat lasee untuk buang garis halus itu. Pada pemeriksaan kali ini mendapati garis itu yelah tiada. Jadi Areez tidak perlu lagi menjalani laser. 

Sekarang apa yang perlu Areez buat adalah melatih mata operation itu agar dia seimbang dengan mata normal. Apa yang Areez perlu buat adalah menutup mata normal dan menggunakan mata operation dengan jangka masa sekurang kurangnya 2 jam sehari agar mata operation itu tidak menjadi malas. 


Areez ada cerita yang doktor memuji cermin mata dia cantik.. Hihihi. Haaa kalau nak tahu, cermin mata itu Shailla beli Kedai cermin mata menjadi pilihan Shailla semestinya Kedai Cermin Mata Eye Pro Vision. Kedai CERMIN MATA MURAH DENGAN LENS ALPHA BLUE 420. Lokasi kedai cermin mata Eye Pro Vision Sungai ini terletak di Sungei Wang Plaza. 

Alhamdulillah, sedikit sebanyak cermin mata ini telah membantu mengurangkan power mata Areez. Sebenarnya bukan hanya doktor sahaja memuji cermin mata Areez cantik, malah ramai juga yang berkenan dengan rekaan cermin mata yang di pilih oleh Areez sendiri. 

Kalau korang hendak lihat lebih banyak lain rekaan cermin mata yang cantik-cantik, boleh lihat maklumat dibawah ini:




Contact:
William - 016 3771304

Alamat: 

Lot G1111,
Ground Floor,
Sungei Wang Plaza,
Jalan Bukit Bintang,
55100 Kuala Lumpur.

Terima Kasih

2 comments:

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...