April 17, 2017

Roti John Cheese Leleh Lan's Burger Corner

Assallammualaikum 💕


Pada hari ahad lalu, shailla dan family pergi jalan-jalan cari makan sekitar Subang Perdana. Lokasi shailla tuju adalah di Lan's Burger Corner. Cuaca ketika shailla sampai agak kurang baik kerana baru lepas hujan, jadi keadaan sedikit lecak dan kerusi meja basah. Okay, lupakan tentang itu, jom kita ke tujuan utama shailla ke sini dan apa yang shailla cari.



Tujuan shailla datang ke sini adalah untuk merasai kenikmatan roti john cheese leleh. kalau lihat didalam gambar di facebook Lan Burger Corner memang meleleh air liur sehingga membuat shailla terpanggil untuk sampai ke sini. Setibanya disini, menu pertama yang shailla order adalah roti john cheese leleh perisa daging. Order ketika itu agak lambat sampai mungkin kerana kekurangan kakitangan kerana tukang ambil order kami adalah kanak-kanak lelaki dan anak perempuan yang mungkin anak kepada owner tempat ini. Sebaik sahaja sampai dimeja kami, stopsssss ambil gambar dahulu baru makan..hahaha..bengang sahaja suami shailla. Okay jom serangggg, seperti yang korang lihat gambar diatas cheese memang meleleh dan anak shailla sangat teruja makan bahagian cheese itu. Buktinya boleh lihat gambar seperti dibawah ini.


Anak shailla memang hantu cheese. Memang roti john ini dia makan bahagian cheese dan juga kentang. Jika lihat, roti dia kelihatan macam kecil tetapi sebenarnya roti besar dan tebal. Shailla dan suami makan beberapa potong sahaja sudah rasa kenyang. Memang kami berjaya habiskan separuh sahaja dan separuh lagi bungkus bawa balik. Rasa roti john daging ini boleh tahan sedapnya, ditambah pula dengan cheese yang yang meleleh itu, memang menaikkan selera.


Diatas adalah harga untuk roti john cheese leleh.


Menu kedua yang shailla pilih adalah chicken chop. Yang bestnya adalah ayam dia sangat rangup tetapi sangat-sangat pedas. Meleleh jugalah air mata menahan pedas makan chicken chop ini. Ayam dia juga agak besar jadi shailla kongsi dengan suami.


Disini bukan setakat dua menu diatas sahaja yang ada. Banyak lagi menu-menu lazat yang terdapat disini. Memang rambang mata untuk membuat pilihan. Tetapi disebabkan roti john cheese leleh ini buat shailla meleleh air liur tengok, jadi shailla pilih sebagai menu utama manakala ayam chicken chop yang kelihatan ranggup dan gebu itu  menjadi shailla pilihan untuk menu kedua pula. Alhamdulillah terlebih kenyang kami pada malam itu. Untuk mengetahui lebih lanjut pergi sendiri untuk mencuba dan juga menekan link dibawah ini:


Alamat : jalan sp2/4 taman subang perdana, Shah Alam, Malaysia

Sekian Terima Kasih



No comments:

Post a Comment

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...