January 13, 2020

Ironless Instant Shawl dari Miracle Caliph Exclusive

Assallammualaikum ❤️

Okay kali ini Shailla ingin kongsikan instant shawl yang mudah digayakan dan tidak perlu gosok. Untuk wanita bergelar ibu berkerjaya mahupun suri rumah. Bagi Shailla instant shawl ini sangat membantu dan menjimatkan masa.



Macam Shailla sendiri sekarang kerap menggunakan instant shawl dari Miracle Caliph Exclusive terutama ketika lambat pergi kerja mahupun untuk keluar area berdekatan.



Instant Shawl dari Miracle Caliph Exclusive ini ada 4 warna iaitu terdiri daripada Purple Floral, Hitam Abstract, Pink Abstract dan Nude Abstract. Manakala material dia pula dari Moss Crepe Emboss. Dan mempunyai label tag. Hujung dia pula ada manik.




Antara beberapa gaya yang boleh korang cuba menggunakan Instant Shawl dari Miracle Caliph Exclusive ini. Amat mudah dan cantikkan.

Baru-baru ini anak Shailla masuk hospital, hanya instant shawl ini sahaja Shailla pakai. Mana tidaknya dah anti kedut, mudah di pakai dan menutup dada. Jadi amat midah untuk dibawa dan dipakai ke mana-mana.

Info Lanjut

Instagram :
@miracle_caliph_hq 


WhatsApp :

Sekian Terima Kasih 


No comments:

Post a Comment

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...