February 26, 2018

Mudahnya Hana Tajuddin ini, Baju Basic Tee 2.0 TeeLicious yang tidak perlu iron!

Assallammualaikum

Bila sudah bergelar ibu kepada dua orang anak , semua kena cepat dan tangkas. Tambah pula bila dua-dua anak kau adalah lelaki, memang sangat mencabar dari segi mental dan fizikal. Mana tidaknya semua kena sediakan. kadang baju tidak sempat iron! make up tidak perlu cakaplah, dalam kereta sahaja itupun kalau anak-anak tidak kacau.

Bercerita tentang baju yang tidak sempat iron ketika keluar tadi, kadang terdetik di dalam hati "haishhhh... kalau ada tak baju muslimah yang tidak perlu iron atau kurang iron jual dipasaran?" hurmmm...  kalau dapat beli online secara lagi bagus sebabnya dapat jimat masa dan tenaga.

Tiba-tiba sha baru teringat ada online shop yang menjual baju muslimah tidak perlu iron iaitu dari Hana Tajuddin. Terus buka web mana tahu kalau ada yang menepati selera sha iaitu tidak perlu iron, mudah, selesa dan labuh. Sekali bila sudah masuk bahagian Basic Tee 2.0 TeeLicious terus rasa teruja. Waaaa ada banyak tshirt muslimah cantik-cantik! Dah la labuh dandyang penting tidak perlu iron. Terus ambil satu..hee



Okay meh sini sha nak review sikit apa yang sha beli dekat Hana Tajuddin. Tadaaa suka sangat dengan Basic Tee 2.0 TeeLicious ini. Setelah lama tenung dan fikir, sha membuat keputusan untuk memilih warna Blue Black. Memandangkan didalam almari pakaian sha kurang warna ini. Untuk ukuruan baju pula, sha ambil size M.


Basic Tee 2.0 TeeLicious ini harga dia RM79 sahaja. Untuk koleksi Basic Tee 2.0 TeeLicious ini terdapat 10 warna untuk dipilih iaitu :   



Kalau dari segi size pula, tidak perlu risau kerana size bermula dari S hingga ke size XL.


Ciri-ciri Basic Tee 2.0 TeeLicious : 

*Lengan - lengan panjang, pemakai mampu mengangkat lengan di atas siku. 
*Leher bulat. 
*Bahan - Bahan kapas selesa
*Panjang - Ukuran pinggul besar dan dilindungid 
*Saiz model xs memakai saiz s untuk tshirt ini.
* Mudah dipadan dengan mana-mana tudung dan seluar.


Kelebihan Basic Tee 2.0 TeeLicious :


Basic Tee 2.0 TeeLicious ini, sha telah bawa pergi ke merata tempat termasuk ke pantai dan juga mandi kolam mandi. Walaupun terik dibawa cahaya matahari, dengan mengenakan Basic Tee 2.0 TeeLicious ini, sha tetap rasa cool. Ketika mengenakan Basic Tee 2.0 TeeLicious ketika mandi di kolam, apa yang paling sha risau adalah Basic Tee 2.0 TeeLicious ini akan turun warna seperti kena klorok sebab air kolam ada klorin. Tetapi sangkaan sha meleset sama sekali dimana warna dia tetap sama tidak berubah. Balik rumah sha terus basuh masuk ke dalam mesin. Selepas kering di jemuran dan di keringkan dibawah cahaya matahari, ketika angkat diampaian, sha sedari Basic Tee 2.0 TeeLicious ini tidak nampak berkedut.


Adakah Basic Tee 2.0 TeeLicious ini wuduk friendly? Jawapan sha adalah Yes! Basic Tee 2.0 TeeLicious ini sangat wuduk friendly di mana lengan baju dia boleh tarik hingga melepasi siku. Paling sha suka adalah Basic Tee 2.0 TeeLiciousTini ala T-shirts muslimah kerana labuh dia menutupi punggung. Basic Tee 2.0 TeeLiciousTini membuat si pemakai tampak lebih muslimah serta sopan.

Bercerita tentang bab masa pula..hurmmm tidak perlu ceritalah, korang pun boleh agak bahawa Basic Tee 2.0 TeeLicious ini berjaya menjimatkan masa dan memudahkan kerja. Sha pagi-pagi memang kalang kabut berkejar masa untuk pergi ke office kerana bimbang akan sangkut jem dekat flyover NSTP Shah Alam. Kalau boleh akan cari dari tudung, baju hingga seluar yang tidak perlu gosok. Dengan Basic Tee 2.0 TeeLicious ini sha dapat jimat masa menggosok dan tidak perlu kalang kabut ke tempat kerja atau keluar bersama keluarga . Apa yang sha perasan juga adalah dalam perjalanan datang ke office, cuaca memang agak sejuk. Memandangkan kalau masuk highway sha pasti akan membuka tingkap ketika memandu . Wahhhh serius rasa selesa dan nyaman sahaja ketika mengenakan Basic Tee 2.0 TeeLicious ini. Kalau pasang aircond lagi selesa, terasa macam berada di Cameron Highlands pulak.. Hee. Ini sekaligus membuktikan Basic Tee 2.0 TeeLicious sangat selesa dipakai ketika cuaca sejuk.

Jadi korang, cepat beli satu Basic Tee 2.0 TeeLicious dari Hana Tajuddin . Korang pasti tidak akan rasa rugi malah akan rasa happy lagi adalah sebab mudah dan tidak perlu gosok.


Untuk Maklumat lebih lanjut boleh klik link dibawah ini :


HANATAJUDDIN

C-23-1 Jalan Serai Wangi L/16L,
Sek 16, Alam Avenue 2,
40200 Shah Alam, Selangor
Tel : +603-55240841

Open : Everyday / Time : 9.00am-6.00pm

Facebook : @HanaTajuddinHT
Intagram : @hanatajuddin

Terima Kasih

29 comments:

  1. Bagusnya tak perlu iron, senang nak bawak travel ni.

    ReplyDelete
  2. suka pakai baju ni pergi office, mudah jer, tebal pun tebal, air cond office pun tak terasa. huhu

    ReplyDelete
  3. berbaloi ni jadikan koleksi.Paling penting,menutup aurat.

    ReplyDelete
  4. memang terbaik material basic tee Hana Tajuddin ni ... harus order color lain sebab semua menarik

    ReplyDelete
  5. senang lah lepas nih tak payah nak iron :)

    ReplyDelete
  6. Cantik sha .. ❤️ xyah iron memang idaman semua wanita heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul qaseh...suka warna baju qaseh...look nice...hihihhi

      Delete
  7. nampak lansing jer sha pakai baju ni

    ReplyDelete
  8. Nampak stylo.. Xyah iron tu penting! Hihu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu ayue,,yang penting tidak perlu gosok...huhuhu

      Delete
  9. comelnya awak .... <3 best kan kalau baju tak perlu di iron ni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak lagi comel...hihihi..menyerlah betul warna merah tu dengan awak...hihih

      Delete
  10. Tshirt yang kita boleh bergaya kemain. hihi.

    ReplyDelete
  11. Sha pakai baju ni mmg nampak kena sagt dengan gaya sha.

    ReplyDelete

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...