August 29, 2017

"Jom ke Booth Traveloka di KL2017" Untuk Menangi Hadiah Bernilai RM200 000

Assallammualikum

Entry kali ini ada sesuatu yang sha ingin kongsikan bersama dengan semua pembaca. Seperti semua tahu SEA ke-29 2017 sedang rancak berlangsung ketika ini. Kalau korang hendak tahu, Traveloka merupakan one of the sponsors for KL2017 sempena sukan sea ke-29. Traveloka adalah salah satu platform tempahan penerbangan & hotel utama di Asia Tenggara yang menyediakan tawaran hotel dan penerbangan terbaik.Pasti semua sudah tahu bukan tentang applikasi online traveloka yang sering menawarkan harga murah dan perkhidmatan yang bagus. www.traveloka.com mula bekerjasama dengan 70 lebih syarikat penerbangan domestik dan antarabangsa yang menyediakan lebih daripada 100,000 laluan berbeza di Asia Pasifik dan Eropah. Traveloka juga telah menyenaraikan lebih daripada 100,000 hotel di seluruh dunia.  



Sempena sukan Sea Ke-29 ini, traveloka menjadi official online travel partner for KL2017. Haaaa...kepada korang yang berhasrat melancong sempena sukan SEA ke-29 2017 ini, traveloka kini menawarkan Promosi Hello Malaysia untuk hotel dan penerbangan dari sekarang hingga 31 Ogos 2017. Korang perlu cepat-cepat rebut peluang ini kerana diskaun sebanyak 40 % akan diberikan jika korang membuat tempahan sepanjang tempoh promosi di http://www.traveloka.com/en-my/promotion/hello-malaysia . Secara tidak langsung, korang bukan sahaja dapat menikmati tiket dan hotel yang murah, malah dapat merapatkan diri korang untuk mengenali dan mengunjungi tempat-tempat menarik di dalam Malaysia. Manakala untuk GO S.E.A pula untuk 10 lokasi menarik seperti Singapore, Bali, Jakarta, Bandung, Lombok, Ho Chi Minh, Phuket, Hainan dengan diskaun harga sehingga 60%. Apamacam? Menarik bukan tawaran yang diberikan oleh pihak traveloke. 

Kepada yang tidak sempat untuk menyaksikan secara live sukan SEA ke-29 2017 ini di kaca tv, jangan sedih dan gundah gulana kerana korang boleh menyaksikan secara live di page http://travelokakl2017.com.my/. Selain itu siaran secara langsung ini juga boleh di saksikan melalui laman sesawang Facebook dan juga You Tube.



Tawaran pihak traveloka tidak terhenti disitu sahaja, apa yang lebih menarik lagi adalah pihak Traveloka bukan sahaja sebagai salah satu penaja Sukan SEA 2017 malah turut memberi diskaun untuk hotel dan penerbangan. Pihak Traveloka juga turut melancarkan peraduan dengan meneka siapakah bakal menang bagi setiap perlawanan yang dipertandingkan di sukan SEA ke-29 2017 ini. Untuk menyertai peraduan ini senang sahaja iaitu :

1) Pilih permainan/ acara sukan.
2) Ikut arahan seterusnya dan masukkan email. Kemudian pilih negara yang bakal menangi
4) Hantar peraduan dan kongsi dilaman social.

Selain itu juga korang berpeluang memenangi hadiah bernilai RM200 000 jika korang berkunjung ke booth mereka bertempat di Bukit Jalil. Terdapat pelbagai aktiviti dan paraduan yang pihak traveloka  sediakan. Haaaa...apa lagi jom serbu booth mereka!! Mana tahu tuah korang ketika mengunjungi booth mereka dapat membawa balik hadiah bernilai Rm200 000. Okay sampai disini sahaja perkongsian sha untuk kali ini, jom sama-sama kita memeriahkan program yang dianjurkan oleh pihak traveloka disamping bercuti ke tempat-tempat menarik.

Sekian Terima Kasih πŸ’•

2 comments:

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...