May 16, 2017

Shopee My Online Shopping Murah Tanpa Perlu Berpeluh

Assalamualaikum

Kalau korang hendak shopping murah tanpa berpeluh, bolehlah ke online shopping iaitu Shopee My dimana korang tidak perlu berjalan atau berebut parking kereta untuk membeli barang-barang yang dihajati. Korang hanya perlu buat beberapa step dibawah untuk membeli barang yang dihajati iaitu :

Step 1
Install application Shopee My melalui Playstore atau App Store

Step 2
Register maklumat peribadi korang

Step 3
Pilih barang kemudian bayar melalui online banking




Ramadhan sudah hampir tiba pasti sudah ramai yang sudah mula start servey barang-barang untuk persiapan raya yang bakal menjelma nanti. Shailla ini kalau bab shopping, memang suka barang yang murah-murah sahaja janji sedap mata memandang. The best is shopping barang murah-murah ini adalah contohnya baju raya, shailla dapat membeli dengan kuantiti yang banyak.



Boleh kata mostly barang-barang yang shailla beli dekat Shopee My ini berkualiti. Kalau hendak baju muslimah, baju baby, handbag dan lain-lain barang yang cantik dengan harganya bawah RM100 juga boleh didapati di shopee My ini. Shopee My juga rajin sangat buat sale dan beri code promosi, korang hanya perlu sediakan duit sahaja.muehehehe.Wahhh bergaya sakanlah pada raya tahun ini. Hihihi.

Sebelum ini seram gila nak beli barang online ini sebabnya takut kena tipu. Dengan Shopee My ini memang korang akan rasa selamat sebabnya sistem Shopee My macam ini korang beli barang dengan online shopper yang terdapat dalam Shopee My ini , kemudian pihak Shopee My akan holdkan dahulu bayaran pada pihak kedai sehingga barang sampai dalam keadaan selamat dan sempurna ke tangan korang. korang akan dapat notification dari pihak Shopee My supaya verified barang sudah terima atau belum sebelum pihak Shoppe My melepaskan pembayaran pada pihak kedai dan korang juga diminta memberi penilaian pada pihak kedai. Apa yang best tentang Shopee My adalah barang dihantar menggunakan pos laju. Sepanjang shailla beli, semua barang shailla sampai awal tidak pernah delay sampai 3 hari keatas. Ada yang beli hari ini, keesokannya dapat.

Sekarang ini Shopee My sedang buat Raya Sales dan juga 45 DAYS OF SURPRISE GIVEAWAYS! bertemakan Shopee Cahaya Raya. Terdapat pelbagai jenis barang-barang seperti baju, gadjet, peralatan rumah dan lain-lain lagi yang dijual dengan harga promosi. Wahhhh sangat berbaloi-baloi okay shopping online di Shopee My . Baik korang cepat-cepat shopping dekat Shopee My sekarang ini kerana Shopee Cahaya Raya promosi dia sudah mula berlangsung!

Cuba korang buka dahulu https://shopee.com.my untuk melihat barang-barang yang terdapat di shopee My ini. Selamat menjamu mata dan membeli belah you all.

Sekian Terima Kasih.

18 comments:

  1. Dah install gak.....leka tengok barang2..murah giler

    ReplyDelete
  2. Mudah betul install shopee...terpengaruh dah kak juju kau hahhaha

    ReplyDelete
  3. Dh install...tp xsanggup nk tgk harga yg murah tu...nangis poket kite

    ReplyDelete
  4. Tak install lagi ni..takut juga terjebak nanti... meroyan kan...hehehe

    ReplyDelete
  5. Memang berhantu, dalam troli shopping penuh dah barang. Tunggu gaji je, hahahaa!

    ReplyDelete
  6. Wahh shopee ni kan bikin rambang mata kalau dah masuk kat sana.. macam2 ada kan Shaila .. Jom le kita shopping reramai..

    ReplyDelete
  7. selemat dah beli apa yang berkenan kat shopee

    ReplyDelete
  8. Sawan tengok harga depa. Murah Murah..!!

    ReplyDelete
  9. lorrr senang jea nak shopping di Shopee ni..

    ReplyDelete
  10. best !!! kakak kalau dah masuk shopee, memang lupa keluar.. hahahaha~ teruk btol..

    ReplyDelete
  11. hahaa..sampai sekrg masih mencari barang dekat shopee

    ReplyDelete
  12. dah banyak kali beli barang dekat shopee...best
    Jom join segmen mudah di blog kisahsidairy.
    Boleh klik sini ~ Segmen : Bloglist kisahsidairy.com June 2017~

    ReplyDelete

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...