January 14, 2017

Tookar Online Car-Buying Website

Assallammualaikum 💋

 

Perhatian untuk kamu kamu semua, ada satu pengumuman yang shailla ingin kongsikan. Kepada kamu kamu yang berhajat untuk menukar kereta baru, meh sini shailla kongsikan satu laman web yang menjual kereta secara online. Laman web yang shailla maksudkan adalah https://www.tookar.my/ . Mungkin ada yang telah tahu dan ada yang belum tahu tentang kewujudan laman web yang menjual secara online ini.

 

Tookar merupakan laman web urusan jual beli kereta secara dalam talian di mana para pelanggan boleh mendapatkan kereta idaman dengan tawaran harga yang menarik daripada pengedar. Sempena tahun baru cina ini, tookar telah menawarkan ang pow dan juga rebate kepada pembeli. Bukan itu sahaja, tookar juga menawarkan penghantar kereta secara percuma!! kepada pembeli.

 

Bagaimana untuk membeli kereta di laman web tookar ini adalah pembeli harus log in dan daftar details peribadi terlebih dahulu. Selepas itu pembeli boleh memilih kereta idaman yang terdiri daripada jenama Honda, Isuzu, Kia,  Mazda, Nissan, Produa, Proton dan Toyota. Kemudian pembeli harus memilih tawaran yang disediakan dan perlu membuat bayaran pendahuluan untuk booking kereta. Apa yang menarik tentang tookar ini adalah proses pembelian kereta menjadi lebih mudah apabila pengedar akan menghubungi bakal pembeli untuk menguruskan pembiayaan sewa beli, trade in dan dokumen ke rumah atau pejabat.

 

Sempena Tahun Baru Cina yang bakal tiba ini, tookar telah mengadakan promosi istimewa kepada pembeli dengan tidak mengenakan bayaran semasa menempah kereta. Selain itu juga, tookar akan memberikan Ang Pow kepada pembeli. Promosi ini sah sehingga 31 January 2017. Untuk mendapatkan pelbagai tawaran lebih menarik daripada Tookar, pembeli boleh menggunakan kod ini SL1E8PC2  untuk membuat tempahan kereta. 

 

Untuk sebarang tempahan dan maklumat lanjut, boleh terus ke laman web https://www.tookar.my/ . Selamat membeli dan bergaya dengan kereta baru pada tahun baru ini.

Sekian Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...