September 22, 2015

Throwback : IPC Shopping Center

Assallammualaikum,


Hai semua, apa khabar? Diharap dalam keadaan sihat selalu. Semasa shaila berjalan-Jalan di IPC Shopping Center, Shaila terperasan ada satu pameran. Jadi Shaila singgahlah untuk melihat. Shaila tidak ingat pula apa nama pameran itu, tetapi pameran ini berciri hari raya dan suasana kampung. Antara yang di pamerkan di situ adalah seperti congkak seperti gambar diatas.


Selain itu terdapat juga serkup ayam, beberapa bakul daripada rotan, tikar menkuang, nyiru dan bemban yang turut dipamerkan disitu.


Reban ayam dan juga anak ayam palsu turut juga di pamerkan di situ. haaa...sampai tergolek0golek ayam itu dibuatnya..huhuhu.


Shaila sempat mengambil gambar di rumah yang turut disediakan untuk para pengunjung mengambil gambar. Kalau tengok dari latar rumah itu memang meriah dengan lampu-lampu di pasang.Memang terserlah tema hari raya di kampung..memang nampak menarik dan kreatif.Okay sampai di sini sahaja entry shaila, jumpa lagi di entry akan datang.

Sekian Terima Kasih

1 comment:

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...