November 24, 2014

Maha 2014

Assallammualaikum


Hai...apa khabar semua? okay hari ini shaila hendak cerita tentang maha 2014. Pameran Antarabangsa Pertanian, Hortikultur dan Agropelancongan Malaysia (MAHA 2014) yang akan diadakan pada 20 hingga 30 November.
“Penganjuran MAHA sebelum ini banyak memberi tumpuan kepada aspek pertanian dan perniagaan semata-mata dan untuk tahun ini, kita akan menampilkan beberapa fokus baru.

“Ia termasuklah memperkenalkan Agro Muda dan Agri Gaya Hidup yang menyuntik kelainan penganjuran tahun ini,” katanya selepas prapelancaran MAHA 2014 di Taman Ekspo Pertanian Malaysia Serdang (MAEPS).


Jeruk pak ali antara produk yang ada di sana. Jeruk Madu Pak Ali yang memang terkenal dengan rasanya yang Enak, Halal dan Bersih dari segi pembuatannya.Jeruk Madu Pak Ali merupakan produk jeruk Islam yang dipasarkan secara menyeluruh keseluruh Malaysia.


Antara buahan yang di pamerkan disitu. 


Antara hiasan landscape yang Menarik perhatian untuk bergambar disini..huhuhu


Shaila dengan family mertua


Okay landscape ini paling shaila berkenan nampak tenang sahaja.


Pemandangan dari atas bukit booth buahan-buahan yang terdapat di sini.


Okayy...bunga orkid di belakang ini sangat cantik...ummmmm...harga dia boleh tahan jugak lar memandangankan tengah bulan nie, mampu tengok sajalah..hahaha


Selepas balik dari MAHA, shaila singgah di PICC Putrajaya untuk tengok Upin Ipin,tetapi orang sangatlah ramai membuat tempat crowded sangat. Upin and Ipin dapat tengok jambul jer..huh!!!

Okay sampai sini sahaja entry shaila..jumpa lagi di entry akan datang..

Sekian Terima Kasih.

4 comments:

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...