February 28, 2014

Segalanya Mudah Dengan FoodPanda.com

Assallammualaikum

Hai semua pembaca..apa khabar? Di harap sihat selalu. Sesiapa yang mengikuti blog http://secretofshaila.blogspot.com/ pasti tahu yang shaila beberapa hari ini agak jarang sikit post entry, WHY? WHY? WHY?..hahaha...sebenarnya  shaila sekarang busy dengan audit dan kadang-kadang terpaksa pergi jaga event yang ajuran company shaila berkerja. Memandang rutin saila yang agak busy sekarang, jadi jarang dapat keluar makan tengahari jadi shaila hanya menggunakan khidmat penghantaran makan dari   FoodPanda.my . Makan dari The chicken Rice shop menjadi pilihan shaila.


Mungkin ada kalangan  pembaca di sini yang telah menggunakan perkhidmatan FoodPanda right? Kepada yang belum mengetahui perkhidmatan ini, shaila akan cerita serba sedikit tentang perkhidmatan ini.FoodPanda.my adalah sebuah portal dalam talian penghantaran makanan yang menjadikan ia mudah untuk pelanggan untuk memesan makanan dari restoran-restoran terbaik di Malaysia dan mendapatkan ia dihantar di rumah mereka. Dengan lebih daripada 300 restoran untuk dipilih, foodpanda telah menjadi salah seorang pemimpin penghantaran makanan dalam talian. Pelanggan boleh memesan makanan dari rantaian antarabangsa popular seperti Tony Roma , Kenny Rogers Roasters, Sushi King dan banyak lagi atau dari kegemaran tempatan seperti The Chicken Rice Shop , Stesen Kluang dan lain-lain Senarai masakan di foodpanda agak menarik juga. Pelanggan boleh memesan pelbagai masakan seperti Sushi, makanan India, Itali Makanan atau makanan barat. Minuman juga boleh dipesan dari tempat-tempat terkenal seperti Chatime, dan Starbucks . Pesanan akan dihantar dalam masa yang singkat bergantung pada kawasan anda berada.FoodPanda ini ada di seleuruh Malaysia seperti di Pulau Pinang, Georgetown, Melaka, Subang Jaya, Kuala Lumpur, Petaling Jaya, Johor, Ipoh dan Lain-lain.Okay sampai di sini sahaja entry shaila untuk kali ini, sesiapa mempunyai rutin yang sibuk sehingga tidak sempat makan, boleh menggunakan perkhidmatan FoodPanda.my.

P/S: Untuk memudahkan pengguna, FoodPanda.com meyediakan aplikasi phone Android dan juga iPhone. Untuk maklumat lanjut tentang aplikasi ini, boleh ke http://www.foodpanda.my/contents/apps .

Sekian Terima Kasih

5 comments:

  1. Assalamualaikum shaila. wahh macam best je. delivery free ke cas sekali dengan makanan tu? hehe gov tax ado? hehee nak try juga. thanks shaila sharing ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. depends yang...ada yang free dan ada yang kena charge..boleh lar try..(^_^)

      Delete
  2. interesting ! baru tao pas baca entry shaila ni . . mcm muni pon jarang2 keluar makan snang kan pakai service ni . . boleh try n suggestkan kat membe . . thanks yunk ! :)

    ReplyDelete

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...