February 11, 2014

Kick Off to Johor Day 1

Assallammualaikum


Hai semua apa khabar.Pada bulan 1 yang lepas, office shaila buat kick off to johor dan Singapore.shaila bertolak pada pukul 8 am menaiki bus. shaila sampai di KSL  dalam pukul 12 tengahari. shaila menginap di KSL selama 3 hari 2 malam. Okay shaila hendak review pasal hotel KSL ini. Bagi shail KSL ini sangat-sangat tip top kerana bukan sahaja ada bilik tetapi turut juga ada shopping mall di dalamnya. Dari segi service, apa yang shaila nampak, perkerjanya peramah dan mesra.Dari segi bilik pula, bilik mereka memang sangat selesa dan kemas.Begitu juga dengan bilik air mereka bersih dan tip top. Makanan..hurmmm ini bab yang paling shaila suka kerana makanan di sana memang sedap-sedap dan banyak pilihan.Okay now shaila hendak cerita pula aktiviti shaila dan juga staff pada hari pertama. 

Aktiviti Hari Pertama

Setibanya shaila di KSL, shaila dan staff terus pergi makan. kemudian pada pukul 2pm kami menghadiri training yang dianjurkan oleh company tempat shaila berkerja. Training ini habis pada pukul 6 pm. Setelah training selesai, shaila dan rakan yang lain terus naik ke bilik untuk berehat.


Kemudian pada pukul 8pm, shaila dan rakan-rakan dinner di restaurant seoul garden. Makan restaurant seoul garden adalah pengalaman pertama shaila. Pada mulanya susah juga nak terima..hihihi..tapi lama-lama layan sajalah. Hurrrmmmm di situ shaila ada makan kimci dan sup kimci, boleh tahan rasanya cuma pedas sedikit. kemudian selepas makan, shaila dan rakan-rakan berjalan di shopping mall yang terdapat dalam KSL ini. Kemudian shaila dan rakan-rakan pulang untuk berehat kerana hendak guna tenaga untuk hari kedua pula iaitu pergi universal studio singapore..yeahhhh...yang itu akan shaila ceritakan pada next entry.

Sekian Terima Kasih


15 comments:

  1. Wahh. Bestnya dapat makan seoul garden. Boleh makann puas-puas. ^-^

    ReplyDelete
  2. yunk mahal x , KSL hotel tu? kat bwh hotel tu ade Mall kan?

    ReplyDelete
  3. weeeee... best nya siap makan seoul garden lagi. kedai makan feberet kita tu

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum shaila. wahh bestnya! jaga diri shaila. hehe masuk USS tak?

    ReplyDelete
  5. hotel mahal tu. hehe.kalau untuk kerja mesti sponsor, :D

    ReplyDelete
  6. sedap betol mkn stimbot sambil bork2 ngn kngkawan kan...kjp2 gi tmbh bahan...

    ReplyDelete
  7. oo.. ada tugas disana juga ye.. sambil bekerja, sambil berjalan.. :)

    ReplyDelete

Logo KBBA

REVIEW : SUKA SUSU KAMBING COKELAT

Susu sememangnya bagus untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhan. Ia mengandungi sumber kalsium dan fosforus yang baik. Susu juga membe...