November 25, 2013

Review BYPUJI Product

Assallammualaikum


Hai semua..sekarang shaila hendak review pasal shawl dari BYPUJI pula..BYPUJI adalah nama jenama untuk produk yang dihasilkan oleh owner BYPUJI iaitu Azza. Shaila bahasakan "kak Azza" Selain shawl, tudung bawal juga turut di hasilkan. 

Owner BYPUJI



Inilah owner BYPUJI Azza adalah nama diberi, orangnya manis lagi bergaya..tengok sahaja gambar di atas..hahaha...sangat styles bila bergambar.. Okay BYPUJI juga merupakan salah satu sponser dalam  Majlis Pelancaran Video Brosur bersama Bloogers. Dibawah adalah beberapa gambar yang diambil semasa majlis itu.

Model dan juga owner BYPUJI

Haaa...inilah model BYPUJI..adik comel ekin...hahaha...orangnya memang happy go lucky, photogenik dan pandai bergaya...

Gambar owner BYPUJI bersam Bloogger

Owner Cheesecake & choc dan juga owner BYPUJI


Tara!!! comelkan mereka nie semua..hihihi...

Contoh Produk Yang Mereka Hasilkan :

  Batch 1

Batch 2



Komen Shaila 

Shaila juga merupakan salah seorang pelanggan BYPUJI, buat masa nini, shaila telah membeli 2 helai shawl dari BYPUJI dan dah order lagi satu dari kak azza..hihihi.



 Komen shaila untuk Shawl yang dihasilkan oleh BYPUJI adalah shawl BYPUJI sangat selesa dipakai. Selain itu, shawl BYPUJI juga tidak jarang dan sesuai untuk digayakan dengan pelbagai gaya, bentuk dan juga styles.Design dan corak-corak yang ada pada shawl BYPUJI  sangat unik,cantik, elegant dan mempunyai identitinya tersendiri. 

Untuk melihat lebih banyak lagi shawl dan juga tudung BYPUJI,bolehlah  melawat serta like Fan Page FB seperti dibawah :

We sell exclusive custome-made shawls, bawal,("awning, syria" coming soon) for scarves lovers out there who looking for unique design from common market!

https://www.facebook.com/bypuji

Please EMAIL to bypuji@gmail.com

Sekian Terima Kasih

9 comments:

Logo KBBA

WARNAI RAMADAN DI KLANA BEACH RESORT PORT DICKSON – SAJIAN NASI PADANG & SELERO NEGERI SEMBILAN

  Assallammualaikum Hai semua, minggu lalu Sha berkesempatan menghadiri pelancaran Bufet Ramadan 2024 bertemakan Nasi Padang & Selero Ne...