Produk nutox oxyfusion

Assallammualaikum


Hai semua shaila hendak tanya pendapat koranglah okay tak produk ini? boleh pudarkan jeragat tak? jerawat pula bagaimana?semakin berkurang atau semakin banyak? kemudian bila pakai melekit tak? macamana pula dengan kulit korang semakin putih dan lembap atau langsung tiada kesan? hahaha..banyaknya tanya...harap dapat feedback dari korang dan pengguna nutox oxyfusion ini.


Thank You

13 comments:

  1. Sya xpnh pkai..tapi klu betul boleh ilngkan jeragat..nak la caei tuk sedara sya yg asyik jeragat je ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah pasal..klulah produk ini dapat hilangkan jeragat..mmg g beli...hihihihi

      Delete
  2. teringin mama nak bernutox, tapi takut tak serasi... mama guna safi rania gold je.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tue mama..kalau tidak serasi tak ke membazir..dah la mahal..

      Delete
    2. Dulu muka akak bnyak jeragat...masa amik gmbar nmpak teruk sangat..lpas tu ada cina tu nasihat..trylh juga produk nutox ni ..lpas tu ambik gambar nmpak kurang jeragat tu..mkn dua tiga bulan gak ..sbb jeragat tebal ..

      Delete
  3. nak juga mencuba nutox oxyfusion ni, tengok macam best jer...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum shaila... sheila punya kulit sensitif. sheila guna garnier je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo..garnier..okay ker? Duku pernah guna garnier tp kulit jadi gelap..

      Delete
  5. sy xpkai..tp ada kawan pkai..so far dia bg positive feedback..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh..yeke..positive feedback dr sudut mana yer?

      Delete

INFO TERKINI